Κεφαλαιο 15

5.7K 439 59
                                    

Αυτο το κεφαλαιο ειναι αφιερωμενο σε αυτους που περνανε τον χρονο τους διαβαζοντας την ιστορια μου! 1Κ Reads! Σας αγαπω!!!!

Και τωρα στο κεφαλαιο.

----------------

"Χριτςς, χριτςς" ακουσα ηχους απο το παραθυρο μου. Πλησιασα πιο κοντα και ειδα μια μορφη. Επειδη τα ματια μου ηταν θολωμενα απο τα δακρυα, τα σκουπισα και αναγνωρισα καλα ποιος ηταν.......

Ανοιξα το παραθυρο για μπει ο Θανασης μεσα. Μα πως το ξεχασα! Θα ερχοταν για να τον βοηθησω με μια εκθεση.

"Νεφελη, τι εγινε;" ρωτησε γιατι με ειδε στα μαυρα μου τα χαλια.

"Ειναι οικογενειακο αλλα σε εμπιστευομαι. Οι γονεις μου χωρισαν..." η σκεψη αυτο του θεματος μου εφερε δαρυα στα ματια.

"Ωχ γαμωτο. Συγνωμη δεν ηθελα--"

"Δεν πειραζει." ειπα καθως σκουπιζα τα δακρυα μου. Μετα πηγα τον αγκαλιασα γιατι χρειαζομουν μια αγκαλια.

"Ειπαν οτι δεν αγαπιοντουσαν πια...." ειπα και μου χαιδευε τα μαλλια.

"Μπορει να μην ηταν αληθινη αγαπη."απαντησε.

"Ναι ομως ο πατερας μου θα φυγει στο Λονδινο για τη δουλεια του! Αγαπαει την δουλεια του περισσοτερο απο εμας!"

"Δεν νομιζω. Ειστε τα παιδια του...."τον κοιταξα στα ματια. Φαινοταν να ηξερε τι ελεγε. Φαινοταν πληγωμενος αλλα δεν ηθελα να τον ρωτησω για τοσο προσωπικα θεματα. Τοτε με πλυμμυρισε ενα κυμα θαρρους και τον φιλησα. Περασα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του και αυτος τα δικα του γυρω απο την μεση μου. Ανταποκριθηκε στο φιλι. Δαγκωσε το κατω χειλος μου κι εγω εβγαλα μια φωνη ευχαριστησης. Οι γλωσσες μας χορευαν σαν μια.

Με σηκωσε στην αγκαλια του και με πηγε στο κρεβατι μου. Εκεινη τη στιγμη δεν σκεφτομουν τιποτα αλλο. Μου αρεσε και το απολαμβανα. Αφου ηταν απο πανω μου, συνεχιζε να με φιλουσε. Δεν ηθελα να το σταματησω αν και ηξερα οτι δεν ηταν σωστο. Μετα αρχισε να με φιλαει στον λαιμο μου. Το ενα του χερι ηταν στο μαγουλο μου και το αλλο στο μπουτι μου. Αρχισε να με φιλαει πισω απο το αυτι. Ξαναεβγαλα μια φωνη ευχαριστησης. Διακοπτει το φιλι μας και με κοιταει στα ματια.

"Δεν πρεπει.." λεει.

"Το χρειαζομαι. Σε χρειαζομαι." δεν ξερω γιατι το ειπα αυτο. Ναι αισθανομαι μια ελξη γι αυτον. Ισως να μου αρεσει. Αφου του το ειπα συνεχιζω να τον φιλαω. Τυλιγω το ενα ποδι μου γυρω απο την μεση του και τον φερνω πιο κοντα μου. Αρχιζω να περναω το χερι μου στα μαλλια του και αυτος με ψιλοχουφτωνει στο μπουτι. Ολα αυτα χωρις να διακοψουμε το φιλι μας που φαινοταν αιωνιο.

Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora