Κεφαλαιο 3

7.9K 490 29
                                    

''Νεφελη, Νεφελη που εισαι?''

Ακουγα τον Νικο να με φωναζει. Ακομη εκλαιγα μετα απο αυτο που εγινε... Δεν επρεπε να με φιλησει....
Ξαφνικα βλεπω δυο ποδια μπροστα μου.

''Νεφελη εισαι καλα?''

Νιωθω δυο χερια να με αγγαλιαζουν. Καταλαβα οτι ηταν ο Νικος. Αμεσως σκουπισα τα δακρυα και σηκωθηκα επανω.

''Νεφελη γιατι κλαις?'' ειπε και με κοιταξε στα ματια. Δεν απαντησα.

''Ειναι για το φιλι ε?'' ρωτησε.''Κοιτα μην ανυσηχεις, ολ--''

''Γιατι να μην ανυσηχω?'' τον διεκοψα και ρωτησα ελαφρως νευριασμενη. ''Φοβαμαι οτι τα πραγματα θα αλλαξουν, και ισως γινουν πιο αβολα.'' ειπα και βουρκωσα. Τοτε ο Νικος με πηρε στην αγκαλια του και με κρατησε σφικτα.

''Μην φοβασαι, δεν προκειτε να αλλαξει τιπορα. Απλως θα το ξεχασουμε. Επιπλεον δεν νιωθω κατι για σενα και ουτε προκειτε γιατι εισαι η κολλητη μου.'' ειπε με ηρεμη φωνη, αλλα εμενα αυτο που με πληγωσε ηταν οταν ειπε πως ποτε δεν θα νιωσει κατι για μενα. Τι εννοει με αυτο? Πως δεν ειμαι αρκετα καλη? Σκεφτηκα και αρχισα να ξανακλαιω.

''Σσςςς ελα μην κλαις.'' ειπε χαιδευοντας τα μαλλια μου. Αφου ηρεμησα ημουν ετοιμη να παω στο παρτι.

''Εισαι σιγουρη? Αν θες μπορουμε να φυγουμε.''. Φαινοταν οτι ειχε ανυσηχησει αλλα αυτος ειναι ο Νικος. Υπερπροστατευτικος.

''Ναι, και θελω να παρω και τον αριθμο της Μαιρης για να μιλαμε. Ποσο θελω να γινουμε φιλες!!''

''Δεν νομιζω να μου παρει την θεση?'' ειπε δηθεν ενοχλημενος.

''Μην ανυσηχεις, εισαι αντικαταστατος!'' του ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο.
''Εγω παω να βρω την Μαιρη, εσυ κανε οτι θες.''

''Καλα αλλα οταν θες να φυγουμε ελα και πες το μου'' ειπε ενω εφευγε. Πηγα να μπω κι εγω μεσα οταν ακουσα την Μαιρη να με φωναζει.

''Νεφελη, εισαι καλα? Εμαθα τι εγινε. Ολα καλα?''

''Ναι ολα μια χαρα ειναι.'' Νομιζω... ''Δωσε μου τον αριθμο σου να μιλαμε!''

''Α ναι φυσικα!'' ειπε αλλα καταλαβα απο τον τονο της φωνης της οτι ειχε καταλαβει οτι κατι με απασχολουσε. ''Νεφελη, θες να ερθεις σπιτι μου αυριο? Ξερω πως δεν εισαι καλα και θες μια φιλη για να τα συζητησεις.''
Ωπ με καταλαβε.

''Ενταξει Μαιρη θα ερθω!'' ειπα με ενθουσιασμο. Το μονο σπιτι φιλου που εχω παει ειναι του Νικου. ''Αλλα τωρα ας παμε να διασκεδασουμε!'' ειπα και μπηκαμε τρεχοντας μεσα.
.
.
.
.
.
''Ντριιν-Ντριιιν''
Μα ποιος με παιρνει πρωινιατικα

Ένα φιλίOù les histoires vivent. Découvrez maintenant