Κεφαλαιο 17

5.5K 405 14
                                    

Εχω 3 συνολακια για σημερα. Το ενα ειναι ενα μαυρο φορεμα κοντο, το αλλο ειναι ενα μακρυ φουξ φορεμα. (Ιουυ) και το τριτο ηταν μια μπορντο μπλουζα με μια ασπρη φουστα και με μια ζωνη.

Αυτο ειναι τι συνολακι που θα φρεσω. Ειναι τελειο!

Αρχισα να κανω μπουκλες τα μαλλια μου. Αφου τελειωσα εκανα και το μεικ απ μου.

"Νοκ νοκ νοκ" ακουστηκε η πορτα του δωματιου μου.

"Ναι περαστε" απαντησα. Ηταν η μητερα μου. "Τι θες;" ρωτησα. Ειχα ξεθυμωσει μαζι της αλλα ακομα δεν συγχωρησα τον πατερα μου.

"Ηθελα να σου πω οτι κανονιστηκε η μερα που θα αναχωρισει ο πατερας σου για Λονδινο. Ειναι  5 Ιανουαριου."

Παλι καλα που δεν ειναι 15. Τοτε ειναι τα γενεθλια του Νικου.

"Κι εμενα τι με νοιαζει;" απαντησα καπως αποτομα.

"Πρεπει. Ειναι ο πατερας σου. Μπορει να χωρισαμε αλλα παλι ειναι οικογενεια σου--"

"Απο τη στιγμη που θα φυγει τοσο μακρια δεν ειναι οικογενεια." ψιθυρισα καθως τη διεκοψα.

"Συνεχιζω. Κριμα θα ειναι να μην μιλατε. Θα φυγει και θα κανει καιρο να ξαναερθει. Και να ξερεις αυτος εδωσε τα λεφτα για να παμε Αραχωβα. Ειναι σαν ενα συγνωμη προς τα παιδια του. Ενα συγνωμη προς εσενα." τελειωσε τον λογο της.

"Αν θελει να μου πει συγνωμη να ερθει να μου το πει." ειπα με μια αυστηροτητα.

"Θα ερθει. Θα δεις. Α επισης θα ερθει και ο ξαδερφος σου ο Σταυρος για να κατσει και να βρει σχολες να σπουδασει. Σε αφηνω να ετοιμαστεις για το παρτυ." ανοιξε την πορτα και εφυγε.

Ο Σταυρος ειναι ξαδερφος μου απο τη μερια της μητερας μου. Ειναι 18 χρονων και μολις τελειωσε το σχολειο. Ειναι ψηλος, μυωδης με σκουρα καστανα μαλλια. Τα ματια του ομως ειναι γκρι. Ειναι σαν τον μεγαλο αδερφο που ποτε δεν ειχα. Ανυπομονω να τον δω!

Εγω συνεχισα να ετοιμαζομαι οταν ακουσα το κουδουνι.

"Ασε παω εγω" φωναξε η Χρυσα.

Εγω εβαλα και τα παπουτσια μου, εβαλα το αρωμα μου και φορεσα το κολιε που μου ειχε δωσει ο Νικος λιγο καιρο πριν. Καθε φορα που το βλεπω νιωθω τοσο ευγνωμων που τον εχω!

Αφου κατεβηκα τις σκαλες ο Νικος μιλουσε στο κινητο του. Τον ακουμπησα δυο φορες στον ωμο και γυρισε. Η σκηνη που επακουλουθησε ηταν αστεια.

Ένα φιλίWhere stories live. Discover now