Ξυπνησα στην αγκαλιά του Νίκου μου ήρθαν στο μυαλό όσα έγιναν χθες. Η εξομολόγηση και το φιλί. Τι ημασταν τώρα; ζευγαρι ή απλως friends with benefits;
Εγώ πάντως θελω να είμαστε ζευγάρι. Θα κάνω οτι πρεπει για να είμαι μαζί του. Πρωτα πρωτα να χωρισω τον Θανάση. Μόλις ερθει απο την Κρήτη. Είναι λίγο σκληρό μέσα στις διακοπές αλλά δεν θέλω να περιμένω άλλο. Θέλω να είμαι με τον Νίκο.
"Καλημέρα" μου είπε ο Νίκος.
"Καλημέρα" του είπα. Με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του.
"Πως κοιμήθηκες;" με ρώτησε.
"Μια χαρά. " απάντησα.
"Είσαι θυμωμένη;"
"Όχι γιατί;"
"Γιατί δίνεις σύντομες απαντήσεις"
"Σκέφτομαι. Σκέφτομαι εμας, και τι θα γίνει με τον Θανάση. "
"Ευκολο. Θα χωρίσεις τον Θανάση. Τι θες να είμαστε εμείς;" με ρώτησε με τον πιο γλυκό τροπο.
"Μαζί." του είπα.
Τοτε αυτός με φίλησε.
"Οταν ειπες οτι στην Καστοριά φασωθηκαμε, ειπες οτι σου άρεσε. Τι εννουσες;" ρωτησα κρατώντας το χερι του.
"Οτι φιλας πολύ ωραία" απάντησε φιλώντας το κεφάλι μου.
"Ευχαριστώ. Κι εσύ δεν πας πίσω" τον κορόιδεψα. Φυσικά φιλούσε τέλεια.
"Σε πληροφορώ οτι μια χαρά φιλαω" μου είπε.
"Δειξε μου τοτε" προσπάθησα να ακουστω σέξι αλλά μάλλον απετυχα γιατί αρχισε να γελάει.
"Ει εντάξει δεν κάνω καλά την σέξι φωνη!" κατσούφιασα."Μάθε απο τον καλυτερο" πλησίασε στο αυτί μου. "Εγώ μικρή μου, ξέρω να φιλαω. Μου το έχουν πει" είπε. Δαγκωσα το κάτω χείλος μου. Πραγματικα η φωνη του ήταν σέξι. Το παραδεχομαι.
Τον εσμπρωξα.
"Κι εγώ μπορω να γίνω σεξι--αισθησιακη αν το θέλω. Αλλά θα πρεπει να περιμένεις!" του είπα.
"Σοβαρά;" μου είπε.
"Ναι" κουνησα το κεφάλι μου.
Τοτε ακούστηκε το κινητό μου να χτυπάει. Τέλεια παει η διάθεση. Ηταν ο Θανάσης.
"Γεια σου Θανάση!" είπα και αμέσως ο Νίκος πετάχτηκε απ την θέση του.
"Γεια σου Νεφελη! Τι κανεις; μου έλειψες"
"Κι εμένα μου ελειψες... Φυσικά" είπα μην ξέροντας τι άλλο να πω.
"Ποτε θα έρθεις πίσω;" τον Ρώτησα.
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...