Το συζητησαμε με την Χρύσα και αποφάσισε οτι δεν θα έλεγε ακόμα σε ολους οτι είναι ομοφυλόφιλη. Φοβόταν τα επακόλουθα. Την καταλαβαίνω είναι σκληρός ο κόσμος. Σε κρινει, σε σχολιάζει , δεν σε αφήνει στην ησυχία σου. Θέλει να είσαι 'τέλειος' κι αν δεν είσαι σε απορρίπτει.
Πέρασε μια εβδομάδα απο τότε που ήρθαμε κι όλα είναι μια χαρά. Μέλι και ζάχαρη.
Αλλά εμένα ακόμη με απασχολούσε το θέμα του πανεπηστιμιου. Πείτε με τρελή αλλά δεν μου αρέσει να σχεδιάζω τα πραγματα την τελευταία στιγμή.
"Μαμα, ο Σταύρος ποτε θα ερθει;" την Ρώτησα καθώς αυτή καθάριζε τον πάγκο της κουζίνας.
Ο Σταύρος είχε παει διακοπές στην Μύκονο εδώ καο τρεις μέρες. Μου έλειψε ο ηλίθιος.
"Νομιζω μεθαύριο γλυκιά μου" είπε.
"Τσουκ τσουκ" άκουσα τον κινητό μου. Μάλλον μου ήρθε μύνημα.
Νικος: Ετοιμάσου σε μισή ωρα θα έρθω να σε πάρω. Θα πάμε ραντεβού❤
Κι εγώ του απαντησα:
Κάντο 45 λεπτα και θα ειμαι έτοιμη
Νικος: οτι θέλει το κορίτσι μου❤
Έστειλε το μύνημα και αμέσως χαμογελασα σαν ηλίθια.
Έτρεξα σαν τρελή επανω και άρχισα να ντυνομαι. Έβαλα ενα τζιν σορτσακι, μια άσπρη αμανικη μπλούζα , μια ζακέτα ροζ και τα σταρακια μου. Ελαφρύ μέικ απ και μαλλια σε κοτσίδα.
Πήρα την καφέ μου τσάντα και έβαλα άρωμα.
"Μαμα θα βγω με τον Νίκο να ξέρεις" της ειπα.
"Καλά να περάσετε. Μην αργήσεις" είπε και κοίταξα το ρολόι. 7:30 . Άκουσα μια κόρνα αυτοκινήτου και είδα το αυτοκίνητο του Νίκου. Βγήκα εξω απο το σπίτι και μπήκα στο αμάξι.
Φιλησα τον Νίκο και τον χαιρετησα.
"Είσαι πανέμορφη" είπε καθώς ξεκίνησε το αυτοκίνητο.
"Κι εσύ το ίδιο" του είπα κοιτώντας τον. "Λοιπον, που πάμε;" Ρώτησα.
"Για πικ νικ σε ενα απομακρυσμενο μέρος που βρήκα στη παραλία. Χαρούμενοι 7 μήνες μωρο μου!" Μου ειπε και τα ματια του ηταν καρφωμένα στο δρόμο.
"Χαρούμενοι 7 μηνες!" το θυμήθηκε!!! Αχ έχω ερωτευτεί....
άνοιξα το ραδιόφωνο και επαιζε το 'I'm yours' του Jason Mraz.Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill, but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
Now I'm trying to get back
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...