"Τι εγινε, του μιλησες καθολου;"ε ρωταει η Μυρτω στο διαλλειμα.
"Ενα καλημερα το πρωι μονο. Ουτε κι αυτος ηρθε μαζι μας το πρωι." απαντησα.
"Ναι κι εγω ημουν ο τριτος τροχος!" σημερα ελειπε και η Μαιρη γιατι πρεπει να κανονισει κατι για την μετακομιση.
"Ελα μωρε!" ειπα και την αγκαλιασα.
"Πρεπει να μιλησετε ομως. Θα χαλασουν για μια παρεξηγηση τοσα χρονια φιλιας;"
"Καλα θα δω." τοτε χτηπησε το κουδουνι. Αχ εχουμε διαγωνισμα στην ιστορια. Να δουμε τι θα κανει ο Νικος. Καθομαστε και διπλα....
Μπαινω μεσα στην ταξη και βλεπω τον Νικο ιδη να κάθετε στην θεση.
"Γεια" του λεω ενω καθομαι.
"Θα μου κανεις μια χαρη; θα με αφησεις να αντιγραψω; Δεν διαβασα καθολου."
"Να διαβαζες" απανταω.
"Ελα ρε Νεφελη!" εκανε κουταβισια ματια.
"Καλα ενταξει. Μπηκε η καθηγητρια σκασε τωρα"
"Βγαλτε ενα στυλο. Θα σας δωσω τα θεματα και ησυχια. Εχετε μια ωρα στην διαθεση σας." δεν την χωνευα καθολου αυτη την Σωτηροπουλου, ουτε κι αυτη με χωνευε.
Μου εδωσε την κολλα και ειδα τα θεματα. Ευκολακι!
Τοτε νιωθω τον Νικο να με σπρωχνει. Εβαλα το χαρτι μου πιο εκει για να δει.
Αρχισα να γραφω και αρχισε κι αυτος να αντιγραφει. Τοτε νιωθω την καθηγητρια να ερχετε απο πανω μας.
"Τι κανεις Χατζη, αφηνεις τον κυριο Αντωνιου να αντιγραφει;" ωχ μας επιασε.
Σηκωνω το κεφαλι μου. "Οχι κυρια καθολου!" απανταω και προσπαθω να το κανω να φαινεται οτι λεω αληθεια.
"Και οι δυο στο γραφειο του διεθυντη τωρα!" τσιριξε" θα μηδενισω τις κολλες σας. Γρηγορα φυγετε!" σηκωθηκαμε και καθως βγαιναμε την ακουσα να λεει 'αναιδεστατα παιδια'.
"Σκυλα" ακουσα τον Νικο να μουρμουραει. Τοτε τον σταματησα και γυρισα να του μιλησω.
"Συγχαρητηρια τωρα μας επιασε!" ειπα ειρωνικα και νευριασμενα." τωρα θα παρω 10 στο τριμηνο εξαιτιας σου." τον χτυπησα με το χερι μου στο στηθος του.
"Καλα συγνωμη."ειπε μονο.
"Γιατι δεν διαβασες;" ειπα ενω ξεκινησαμε προς το γραφειο του διεθυντη.
"Δεν προλαβα"
"Μαλακιες" ψιθυρισα.
Φτασαμε στο γραφειο του διεθυντη και χτυπησαμε την πορτα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ένα φιλί
Fiksi Remaja"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...