Κεφαλαιο 38

4.3K 327 4
                                    

"Είσαι βλάκας το ξέρεις! Τώρα βραχηκα!" παραπονεθηκα στον Νίκο γιατί με είχε ρίξει στην θάλασσα.

Έχουν περάσει 2 μήνες περίπου απο τοτε που επιτέλους προχωρισαμε την σχέση μας και είμαστε καλυτερα απο ποτε.

Τώρα βρισκόμαστε στην παραλία και περνάμε καλά.

"Ήθελα να μαυρισω!" είπα καθώς έβγαινα απο την θάλασσα.

"Ήθελα να μαυρισω!" με μιμήθηκε.

"Είσαι τρελός!" του ειπα.

"Τρελός για σένα μωρο μου!" είπε και με φίλησε πεταχτά. Θα πάρω εκδηκιση!

Πήγε και κάθησε σε μια ξαπλώστρα και μάλλον ήθελε να μαυρισει.

Πήρα εγώ το μπουκάλι με το κρύο το νερό και πήγα απο πίσω του. Ανοίγω το καπάκι και το ριχνω επανω του.

"Αχχ Νεφελη!" είπε και σηκώθηκε και αρχισε να με κυνηγάει. Εγώ δεν μπορουσα να σταματήσω να γελαω και όλοι οι άλλοι στην παραλία μας κοιτούσαν σαν χαζοι.

Έτρεχα για πολύ ωρα ώσπου σταμάτησα να ξεκουραστω. Ειχαμε παει πολύ μακρια. Καθησα στην άμμο και αμέσως πετάχτηκε ο Νίκος επανω μου.

"Ααααα" είπα γιατί τρομαξα.

"Τώρα σε επιασα." είπε πονηρά. Ειλικρινά δεν μπορουσα να πάρω τα ματια μου απο πανω του όταν φορούσε μαγιό. Ηταν θεος.

"Και τι θα μου κανεις;" τον προκαλεσα.

"Θα δεις." είπε και αρχισε να με γαργαλαει κι να με φιλάει ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ!

"Μη σταμ--σταματα!" είπα καθώς γελουσα.

"Πες μονο 'ο Νίκος είναι ο καλύτερος και ο πιο σέξι σε όλο τον κοσμο'" έκανε μια κοριτσίστικη φωνη.

"Ο Νίκος είναι ο καλύτερος......ΒΛΑΚΑΣ σε όλο τον κοσμο!" είπα και άρχισα να γελαω.

"Ει δεν έπρεπε να πεις αυτό!" είπε ενω συνέχισα να γελαω.

"Τι γλυκουλια που είστε μαζί!" είπε μια γνώριμη φωνη.

"Ευχαριστουμε Μαίρη!" είπα. ΓΙΑ ΜΙΣΌ ΜΑΙΡΗ!;.

Τινάχτηκα αμέσως κι είδα την Μαίρη να με χαιρετά. Έτρεξα και την αγκάλιασα με τόση δυναμη που θα την έπνιγα.

"Σιγά, θα με πνιξεις!" είπε.

"Αχ είσαι εδώ! Ήρθες! Μου ελειψες!" είπα κατενθουσιασμενη.

"Έκπληξη!" είπε.

"Ποτε ήρθες.; "

"Χθες το βράδυ!" με ξαναγκαλιασε.

Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora