Ήμουν εξω απο την εξώπορτα του σπιτιού του Νίκου. Δεν ήξερα γιατί αλλά δεν μπορούσα να χτυπησω το κουδούνι. Δεν είχα τα κοτσια.
Ελα Νεφελη πρέπει να μιλήσετε. Εσύ και ο εγωισμός σου τα κάνατε έτσι. Πρεπει να το ξεκαθαρισετε.
Εκεί που πάω να χτυπησω το κουδούνι, ανοίγει η πόρτα και βλέπω τον Νίκο. Κοιτιομαστε και οι δυο στα ματια. Ήθελα να πάω τόσο πολύ να τον αγκαλιάσω.
"Εμμμ" ειπα και καθάρισα τον λαιμό μου.
"Εεε" είπε κι αυτός. Πήρα την πρωτοβουλία να περάσω μέσα στο σπίτι. Μόλις μπήκα μέσα η ατμόσφαιρα ηταν αμήχανη.
"Λοιπον" ξεκίνησε ο Νίκος.
"Όχι." τον διεκοψα " εγώ πρεπει να μιλήσω. Δεν έχω να πω και πολλά. Συγνώμη. Φερθηκα εγωιστικά. Εσύ μονο ήθελες να μου το πεις αλλά εγώ φυσικά ιο προχωρισα. Συγνώμη για αυτά που σου είπα, δεν τα εννοουσα. Απλώς δεν" εδώ ράγισε η φωνη μου. Ήμουν έτοιμη να κλάψω αλλά δεν ήθελα. "Απλως δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι σημαντικός για μένα. " δάκρυα ξεκίνησαν να χύνονται αλλά δεν έκλαιγα με λυγμούς. Ήθελα τόσο πολύ να με αγκαλιάσει.
Και αυτό έκανε. Με πήρε στην αγκαλιάενιυ και το ορκίζομαι ηταν σαν να ξέχασα τα παντα για μια στιγμη. Πέρασα τα χέρια μου απο τον λαιμο του και αυτός με αγκάλιασε σφικτά. Δεν ήθελα να τον αφήσω.
"Θέλω κι εγώ να πω κάτι" είπε και με κοίταξε στα ματια. "Σε σκέφτομαι συνέχεια, οτι και να κανω, οπου και να πάω. Εσύ με κανεις χαρούμενο και θέλω παντα να είναι δίπλα σου. Το χαμόγελο σου, ο τροπος που με κοιτάς όταν σου μιλάω, όταν αισθάνεσαι αμήχανα βάζεις μια τούφα μαλλί σου πίσω απο το αυτί σου, όταν γελάς με τα αστεία μου ή με τις βλακείες μου. Είσαι πανέμορφη και δεν θα σε ανταλλαζα ουτε με το πιο όμορφο τοπ Μόντελ του κόσμου. Όταν κοκκινιζεις όταν σου κάνω κοπλιμέντα και κρύβεις το προσωπο σου για να μην σε δω. Αυτά έχω ερωτευτεί σε εσένα. Όταν εμαθα τι έγινε με τον Άλεξ πραγματικα ήθελα να τον σκοτώσω. Όταν έμαθα οτι τα έφτιαξες με τον Θανάση θυμωσα παρα πολύ, όχι με εσένα αλλά με τον εαυτό μου γιατί δεν είμαι αρκετά καλος--"
"Μη" τον διέκοψα "είσαι οτι καλυτερο μου έχει συμβεί." είπα απλως.
"Νεφελη.... Σε θέλω" είπε κι εγώ ήμουν έτοιμη να λιποθυμησω στην αγκαλιά του.
Νιώθει το ίδιο για μένα!
Εγω είμαι το κορίτσι που ο Νίκος έχει ερωτευτεί!
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...