---
Χτυπησα το κουδουνι του σπιτιου της Μαιρης και μου ανοιξε η μητερα της.
"Γεια σας. Ειναι η Μαιρη επανω;" ρωτησα βιαστικα.
"Ναι. Θελει να σε δει" μου ειπε.
Εγω ξεκινησα να ανεβαιν τις σκαλες. Περασα μπροστα απο την πορτα του Αλεξ. Εχω να του μιλησω απο τοτε που ανακαλυψα τι εκανε. Πηγα στην πορτα τηε Μαιρης κα χτυπησα."Περαστε" ειπε και η φωνη της αδύναμη.
Καθησα διπλα της στο κρεβατι. Τα ματια της ηταν κοκκινα απο το κλαμα και χαρτομαντηλα ητα σκορπισμενα παντου.
"Τι εγινε;" την ρωτησα με ηρεμο τροπο. Την ωρα που ερχομουν μου περασαν διαφορα σεναρια απο το μυαλο. Οι γονεις της χωρισαν, κατι επαθε κανεις συγγενεις της η χωρισε με τον Ματ.
Πηρε μια αναπνοη και ξεκινησε να μου εξηγει.
"Ο μπαμπας μου πήρε μεταθεση για τη δουλεια του στην Αμερικη, Καλιφορνια. Αυτο σημαινει πως πρεπει να μετακομισουμε. ΞΑΝΑ! τωρα που εφτιαξα την ζωη μου εδω πρέπει να παω εκει. Δεν θελω!" τελειωσε και τα ματια της αρχιζαν να βουρκωνουν. Την πηρα αγκαλια.
"Αν σε παρηγορει μπορει να ερθω Αμερικη να σπουδασω. Οποτε απο εμενα δεν ξεφευγεις!"ειπα για να αλλαξω το κλιμα. Επιασε γιατι χαμογελασε.
""Ποτε φευγετε;" ρωτησα.
"Αυτο ειναι το χειροτερο. Σε μια εβδομαδα." ειπε και αρχισε να κλαιει. Δεν μας εμεινε και πολυ. Να σημειωσω οτι ειναι περιεργο να βλεπω την Μαιρη να κλαιει. Συνηθως ειναι χαρουμενη και ανεμελη.
"Τοτε ας περασουμε την καλυτερη τελευταια εβδομαδα που θα εχεις στην Ελλαδα!" της ειπα. "Α και δεν θα πιστεψεις τι εγινεε."
"Τιι;" ειπε ενω σκουπιζε τα δακρυα. Να αυτη ειναι η Μαιρη που ξερω.
"Θα δεις. Αλλα ντυσου. Θα παμε στο εμπορικο!" ειπα με χαρα. Οσω αυτη ντυνοτανε εστειλα ενα μυνημα στον Θαναση.
Εγω:"Γεια! Παω με την Μαιρη στο εμπορικο, να ξερεις να μην με παρεις τηλ. Μετακομιζει σε μια εβδομαδα Αμερικη και θελω να ειμαστε μαζι. Ελπιζω να καταλαβαινεις!
Θανασης." ενταξει. Καλα να περασετε! Τα λεμε αυριο.
"Ειμαι ετοιμη!" ειπε καθως εβγαινε απο το μπανιο.
"Να σου πω, δεν εισαι χαρουμενη που θα δεις τον Ματ;" την ρωτησα καθως εβαζε τα παπουτσια.
.
"Ειμαι. Αλλα συμφωνησαμε οτι θα εχουμε μια ανοικτη σχεση. Οποτε δεν θα με εκπληξει αν τον δω με μια αλλη" ειπε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ένα φιλί
Fiksi Remaja"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...