Εκει που ξυπναω βλεπω 2 κεφαλια απο πανω μου. Ειναι η Μαιρη και ο Νικος.
''Καλημερα παιδια!'' ειπα χαρουμενη.
''Γεια και σε σενα Νεφελη. Δεν θελω να σε ξαναδω στα ματια μου!'' φωναξε η Μαιρη. Εγω δεν καταλαβα τι εγινε.
''Ναι Νεφελη, τσαμπα ειμαι κολλητος σου 11 χρονια, ποτε δεν εισουν καλη φιλη!'' ειπε ο Νικος.
''Δεν θελω να σε ξαναδω μπροστα μου!'' συνεχισε θυμωμενα και εξαφανιστικε χερι-χερι μαζι με την Μαιρη.''Νεφελη εισαι καλα?'' μια φωνη με ξυπνησε. Αχ παλι καλα ηταν ονειρο. Ανοιξα τα ματια μου και ειδα τον Νικο να με κοιταζει. Ιδρωνα και λαχανιαζα. Αμεσως πηγα να τον αγκαλιασω. Αυτο το ονειρο εμοιαζε τοσο αληθινο... Σκεφτηκα.
''Εφιλατης ειναι μην ανυσηχεις..'' ειπε ηρεμα και μου χαιδευε τα μαλλια. Ενιωθα τοσο ασφαλης μαζι του. Οταν με αγγαλιαζε ενιωθα σαν να πετουσα στα συννεφα.
''Τι εφιαλτη ειδες?'' ρωτησε.
''Ε-Ειδα οτι ε-εσυ και η Μ-Μαιρη εισασταν θυμωμενοι μ-μαζι μου και εσυ ειπες οτι δεν θες να με ξαναδεις...'' ειπα μεσα απο λυγμους.
''Αυτο ειναι βλακεια. Εγω ποτε δεν θα σε αφηνα. Εισαι η κολλητη μου και ΠΑΝΤΑ θα ειμαι εδω για 'σενα'' ειπε καθως σκουπιζε τα δακρυα μου.
''Το ξερω'' ειπα και τον αγγαλιασα πιο σφιχτα.
"Και σου υποσχομαι οτι οταν με χρειαζεσαι θα ειμαι εδω, διπλα σου για να σε στηριζω. Βρεχει, χιονιζει, εγω θα ειμαι εδω για σενα.... Στο υποσχομαι" ειπε και συνεχισε να με αγγαλιαζει.
Μετα απο λιγη ωρα συμφωνησαμε να δουμε μια ταινια.
''Τι ταινια θες να δουμε?'' ρωτησα.
''Εμ τι λες για το Ηλιθιος και Πανηλιθιος?'' προτεινε ο Νικος.
''Αχ ναι σας ταιριαζει κι ολας'' ειπε η αδερφη μου κατεβαινοντας απο τις σκαλες. Παρελειψα το σχολιο που εκανε.
''Καλημερα λεει ο κοσμος!'' ειρωνευτικα.
''Α ναι καλημερα Νεφελη, καλημερα Νικο.'' το ειπε απο αγγαρεια και εβαλε να φαει.
Αγνοησε την μουρμουρησα στον Νικο και βαλαμε να δουμε την ταινια. Ξαφνικα χτυπησε το τηλεφωνο του Νικου.''Δεν θα το σηκωσεις?''
''Καλααα''ειπε βαρεμενα. Βγηκε εξω και μετα απο λιγο μπηκε μεσα.
''Ε Νεφελη θα βγω με την Δημητρα για ραντεβου, οποτε θα φυγω εγω.'' ανακοινωσε.
Εγω αμεσως ενιωσα ενα κυμα ζηλιας, αλλα το παρελειψα.
''Ενταξει Νικο, πηγαινε'' ειπα αλλα προσπαθησα να κρυψω το θυμο μου.
ESTÁS LEYENDO
Ένα φιλί
Novela Juvenil"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...