Κεφαλαιο 39

4.3K 318 4
                                    

Αυτή η εβδομαδα ηταν η καλύτερη της ζωής μου. Πηγαίναμε στην παραλία , σε πάρτυ, σε κλαμπ και κάναμε διάφορες βλακιες με τα δυο πιο σημαντικά ατομα στη ζωή μου: τη Μαίρη και το Νίκο. Γνώρισα την Ιωάννα στην Μαίρη και έχουν ταιριάξει μια χαρα. Μονο που η Ιωάννα πήγε Ζάκυνθο για διακοπές και θα ερθει όσο έξω θα είμαι Ναύπλιο.

Σήμερα ειναι η τελευταια μας μέρα πριν η Μαίρη φύγει για Αμερική κι εγώ πάω για διακοπές με την οικογένεια μου στο Ναύπλιο. Ναι θα ερθει και ο μπαμπάς μου! Σαν μια κανονική οικογένεια!

"Λοιπον, υποσχεσου οτι θα έρθεις και θα σπουδάσεις στην Ελλάδα μαζί μου, και θα είμαστε συγκατοικοι σε ενα δικο μας διαμέρισμα!" λέω στην Μαίρη καθώς καθόμαστε στο δωμάτιο μου βλέποντας Mean Girls. Οι περισσοτεροι θα έβγαιναν εξω για βόλτα αλλά όχι εμείς.

"Ναι βρε στο υπόσχομαι! Οπου περάσεις θα περάσω κι εγω!" μου λέει.

"Ωραία." λέω.

"Ωραία" λέει κι εκείνη.

"Ποτε θα ξαναερθεις Ελλάδα;"

"Χριστούγεννα μάλλον θα πάω στην γιαγιά μου στο Τέξας και μετα θα έχω πολλά διαβασματα. Οποτε το άλλο καλοκαίρι" λέει ανεκφραστα.

"Α τόσο κοντά" λέω κι εγώ.

"Μην έρθεις στο αεροδρόμιο. Δεν μπορώ τους αποχαιρετισμους. Θα είναι δύσκολο." μου λέει.

"Συμφωνώ." την αγκαλιαζω.

"Να ρωτησω: εσύ και ο Νίκος τι θα κάνετε εαν περάσετε σε διαφορετικά πανεπιστήμια;" με ρωτάει η Μαίρη.

Παντα εγώ κι ο Νίκος--βασικά μονο ο Νίκος ελεγε-- οτι θα σπουδασουμε μαζί στο ίδιο πανεπηστιμιο. Δεν νομιζω να γινεται αυτό γιατί και οι δύο θελουμε να σπουδασουμε διαφορετικά πραγματα. Αυτός ιατρική κι εγώ μάλλον αγγλική φιλολογία δεν ξέρω ακόμα ακριβως. Είναι ενα θέμα που με αγχωνει παρα πολύ.

"Δεν ξέρω καθόλου. Κατα πάσα πιθανότητα θα περάσουμε σε διαφορετικά πανεπηστιμια. Θα είναι δύσκολος αποχωρισμός." λέω κάπως ήρεμα.

"Θα τα καταφέρετε θα δείτε. Να δεις που σε λιγα χρόνια θα σκύψει στο ενα γονατο και θα σου ζητήσει να γίνεις η γυναικα του." μου λέει με αυτοπεποίθηση.

"Δεν..... Δεν ξέρω" είπα.

"Είχα δικιο όταν σου έλεγα πως σε αγαπούσε. Που ξέρεις καμια φορά μπορει να ξαναεχω δίκιο. Σε λιγα χρόνια θα δεις."

"Μη μου τα λες αυτά! Δεν σου είπε κατι τέτοιο!" εκανα σαν υστερική. Μα τι λέει τώρα;

"Απλως κάνω εικασίες , ηρέμησε." μου λέει και ηρεμω.

Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora