"Χαχαχ απ ότι φαινεται δεν θα πάμε για ψώνια!" είπα στα κορίτσια. Είμασταν στο σπιτι της Μαίρης και περνουσαμε την προτελευταία μέρα μας μαζί της. Ειμασταν εξαπλωμένες στο πάτωμα του δωματίου της Μαίρης και τρωγαμε γλυκά. Λέμε διάφορα κοριτσίστικα πραγματα και βλακειες.
"Μα σου λέω είναι για φίλημα!" είπε η Μυρτώ αναφέροντας ενα αγόρι απο το τμήμα της.
"Ε μωρέ υπάρχουν και καλητεροι" είπα πέρνοντας μια χούφτα M&M's.
"Σαν ποιους δηλαδή;" είπε με νόημα η Μαίρη. Τους τα είχα πει όλα όσα έγιναν χθες, και για τα αισθήματα που ξαφνικα ενιωσα για τον Νίκο .
"Χμμ" είπα ειρωνικά.
"Αληθεια, τι θα κανεις εσύ με αυτούς τους δυο;" ρώτησε η Μυρτώ .
"Τι να κάνω; είμαι με τον Θανάση και ο Νίκος μάλλον είναι ερωτευμένος με μια αλλη!" απάντησα.
"Σου ειπε πως την λένε;" ρώτησε η Μαίρη καθως επινε κόκα κόλα.
"Όχι μου είπε μόνο οτι την ξέρω"
"Μωρή, μπορεί να είσαι εσύ! " πετάχτηκε η Μυρτώ.
Έσκασα στα γέλια." ναι ναι σίγουρα." απάντησα με ειρωνία.
"Εγώ σου είπα, θα δεις" είπε η Μαίρη.
"Αχχ. Χθες έτσι απο το πουθενά φανταστηκα πως θα ηταν αν ειμουν με τον Νίκο. Και μου άρεσε." Παραδέχτηκα.
"Ναι θα είναι γλυκας!" είπε η Μυρτώ.
"Αν σας δει κανεις χωρίς να σας ξέρει, έτσι πως φερεστε ο ένας στον άλλο θα νομίζει οτι τα έχετε!" δήλωσε η Μαίρη.
"Κι εγώ το παρατήρησα αλλά μου φαίνεται τελείως φυσιολογικό" είπα.
"Ναι αλλά έχεις δει ποσο καλά φέρεται όταν είναι μαζί σου; ζήλεψε που τα εχεις με τον Θανάση. Ξύπνα Νεφελη!" φώναξε η Μυρτώ.
"Καλά καλά ας αλλαξουμε θέμα. Παίζουμε αλήθεια η αλήθεια;" πρότεινα.
"Τι βλακεία είναι αυτή;" ειπαν και οι δυο συγχρονισμένα .
" μια θα ρωτάει ερωτήσεις και εμείς θα πρέπει να τις απαντάμε" ενθουσιάστηκαν και οι δυο.
"Ναι! Εγώ ρωταω" είπε η Μυρτώ. "Χμμ να δουμε. Α βρήκα! Ποτε δώσατε το πρωτο σας φιλι!;"
"Ευκολο. 14 χρονων" απάντησε η Μαίρη.
"Χάχα σε περασα. 13!" την κοροιδεψα.
"Η σειρα μου τώρα." πήρε τον λόγο η Μαίρη. "Αγαπημένη ταινία" α δεν ήξερα πως θα ρωτούσε κάτι απλο.
ESTÁS LEYENDO
Ένα φιλί
Novela Juvenil"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...