Οριστε οι ερωτησεις και οι απαντησεις του προηγουμενου κεφαλαιου!
1)θα πανε Αραχωβα;
Ετσι οπως εχω σκεφτει την ροη του βιβλιου μαλλον δεν θα πανε Αραχωβα. Εχω σκεφτει μερικα γεγονοτα που θα γινουν αναμεσα στους πρωταγωνιστες και ειναι ΠΑΡΑ πολυ σημαντικα. Θα θημηθουν και αλλα γεγονοτα που ξεχασαν -γκουχου γκουχου Καστορια γκουχου γκουχου- . Ελπιζω να μην σας απογοητευσα!
2). Με ποιον θα καταληξει η Νεφελη;
Οι περισσοτεροι λενε με τον Νικο οποτε......
3) Θα ξαναειδωθουν η Μαιρη και η Νεφελη μετα την μετακομιση;
Φυσικα και ναι. Θα ερχεται η Μαιρη για επισκεψεις. Μπορει μαλιστα η Νεφελη να σπουδασει στην Καλιφορνια οποτε....!
4) τι ψυθιρισε ο Νικος στην Νεφελη;
Στο προηγουμενο κεφλαιο ο Νικος ζητησε συγνωμη απο την Νεφελη και οσο αγκαλιαζοταν κατι ψιθυρισε. Θα κανω την σκηνη αλλα σε τριτο προσωπο.
≈
Αγκαλιαστηκανε και οι δυο αφου ξερανε πια πως δεν ειχαν τιποτα να τους κραταει θυμωμενους. Και οι δυο ηθελαν να ειναι στην αγκαλια του ενος και του αλλου. Ο Νικος παρασυρθηκε απο την στιγμη και ψιθυρισε κατι:"Αχ ρε Νεφελη νομιζω πως σ'α--"
Προλαβε να πει ο Νικος αλλα σταματησε."Τι ειπες;" ακουσε κατι ψιθυρους η Νεφελη αλλα οχι καθαρα.
"Τιποτα" προσπαθησε να το καλυψει. Αλλα δεν μπορουσε να κρυψει αλλο τα αισθηματα που ετρεφε για την Νεφελη. Τον πληγωνε βλεποντας την καθε μερα με αυτον τον λαπα. Επρεπε να βρει το θαρρος να της το πει......
≈Τελος οι ερωτησεις! Ελπιζω να απαντησα σε ολα τα ερωτηματα σας! Τωρα στο κεφαλαιο.
"Σε δυο μερεες" ειπα στην Μαιρη καθως βγαιναμε εξω απο το σχολειο. Ειχαμε ιδη σχολασει. Η Μυρτω ειχε φυγει, εγω και ο Θανασης φασωθηκαμε για λιγο -ακουγομαι σαν τσουλα αλλα ολοι το εχουμε κανει-, η Μαιρη με περιμενε και ο Νικος αφαντος.
"Ελα ρε χαζο! Θα περασουμε τελεια. Αυριο δεν θα ερθεις σχολειο;" ειπε για να σιγουρευτει.
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...