Πρόλογος

13.6K 554 6
                                    

Η Νεφελη ειναι 16 χρονων με καστανα μαλλια και γαλαζια ματια. Ειναι ντροπαλη και εσωστρεφης αλλα παντα ξερει πως να περναει καλα με τους φιλους της.

Ο Νικος ειναι 17 χρονων, ο κολλητος της Νεφελης και η φαντασιωση καθε κοριτσιου.Καστανα μαλλια, μπλε ματια και ενα χαμογελο που μπορει να κανει ενα κοριτσι τρελο γι'αυτον.Ειναι αστειος και λιγο υπερπροστατευτικος μερικες φορες.

Ειναι κολλητοι πανω απο 11 χρονια και τα πανε πολυ καλα μεταξυ τους.Αλλα οχι για πολυ.Ενα παρτι θα φερει τα πανω κατω στην φιλια τους...

------------------------------------------------------------

Γεια σας!!Ειμαι πολυ ενθουσιασμενη που γραφω την ΠΡΩΤΗ μου ιστορια!!!Ελπιζω να παει μια χαρα. Επανω ειναι το πως ειναι εξωτερικα η Νεφελη. Αυτο που εγραψα ηταν για να γνωρισετε τους χαρακτηρες λιγο. Σε λιγες μερες θα ανεβασω και το 1ο κανονικο κεφαλαιο. Να σημειωσω οτι θα παρει περιπου 1-2 κεφαλαια μεχρι να γινειβτο παρτι. Αυτο το κανω για να γνωρισεται καλυτερη την φιλια μεταξυ Νεφελης-Νικου.

Διαβάστε και κάτι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, ΤΕΛΕΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ βιβλια.

Της @ChocoLoverPLL 'Μπερδεμένος Ερωτας ' και το 'Ερωτευομαι ή τρελαινομαι'.

Της i_ate_your_cat_ το 'Holding on Forever'.

Ειναι απο τα καλυτερα βιβλια που έχω διαβάσει ποτε και σας τα συνιστω!

Φιλακια!

Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora