"Πρεπει να ετοιμαστω!"λέω στην Ιωάννα. Είναι μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και με βοηθάει να ετοιμαστω για το ΠΡΩΤΟ ραντεβού μου με τον Νίκο. Έχω καταγχωθει. Πήγα στο σπίτι της γιατί οι δικοί μου δεν θα με άφηναν σε ησυχία.
"Ελα ηρεμησε πάρε ανάσες. Φόρα αυτά τα ρουχα που σου εβγαλα" μου είπε και μου έδωσε ενα συνολακι. Ηταν μια μαύρη ψηλομεση φούστα με ενα λεοπαρ μπουστακι και ενα κοκκινο σακάκι. Το φορεσα και έβαλα και κατι μποτάκια.
"Καλά είσαι κούκλα!" είπε καθώς με έβλεπε.
"Εσύ διαλεξες τα ρούχα!" είπα και άρχισα να κάνω το μακιγιάζ μου. Σήμερα θέλω να είμαι έτοιμη για όλα. Δεν θέλω να τον ξενερωσω ξανά.
"Ήρθε!" άκουσα την Ιωάννα να φωνάζει. Έβαλα το αγαπημένο του άρωμα και πήγα κάτω. Μόλις τον είδα χαμογέλασα. Ηταν κούκλος. Φορούσε ενα μαυρο πουκάμισο με ενα σακάκι και ενα μαυρο τζιν παντελόνι. Το άρωμα του γέμισε το δωμάτιο και μου ερχόταν να του ορμηξω.
"Είσαι πανέμορφη!" μου είπε.
"Ευχαριστώ! Η Μενια σου διάλεξε τα ρούχα;" αστειυτικα.
"Πως τα ξέρες;" ήρθε και με φίλησε. "Πάμε;" είπε και κουνησα το κεφάλι μου.
"Τα λέμε Ιωάννα! Ευχαριστώ! " είπα και την χαιρετησα.
"Να περάσετε καλα!" είπε και μπήκαμε στο αυτοκίνητο.
"Που θα πάμε;" Ρώτησα.
"Έκπληξη!" ειπε τραγουδιστά.
"Κλισέ!" κορόιδεψα.
"Θα σου αρέσει!" .
Μετα απο λίγο φτάσαμε στην θάλασσα. Τι κάνουμε εδώ; σκέφτηκα.
"Πως θα περπατησω έχει άμμο!" παραπονέθηκα. Αμέσως με πήρε αγκαλιά και εγώ άρχισα να κοκκινιζω. Τον έβαλα σε τζάμπα κόπο. Με πήγε στην προκυμαία σε ενα απόμακρο μέρος. Με άφησε κάτω γιατί μπορουσα να περπατησω. Μόλις είδα τι είχε σχεδιάσει έμεινα με ανοιχτό το στόμα.
Είχε ενα τραπέζι με ενα τριαντάφυλλο και γύρω γύρω κεράκια και ροδοπέταλα και δυο ασημένιες πιατέλες με φαγητο. Ηταν σαν να είχε βγει απο παραμύθι. Είχε και μια ανθοδεσμη με κόκκινο τριαντάφυλλα με ενα κουτάκι επανω.
"είναι...είναι τέλεια!" πήγα και τον αγκάλιασα. Συγκινήθηκα παλι!
"Άνοιξε το κουτί" είπε και μου έδωσε την ανθοδεσμη. Πήρα το κουτάκι και το άνοιξα. Είδα μια ασημένια καρδιά που έλεγε 'Be my Valentine?'.
VOUS LISEZ
Ένα φιλί
Roman pour Adolescents"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...