"Σ'αγαπω" μου είπε ο Νίκος καθώς περπατούσαμε στη παραλία. Γυρισαμε πίσω στην Αθήνα και μπορω να πω οτι είμαι τρισευτηχησμενη.
"Μου το λες κάθε τρις και λίγο!" εκανα πως παραπονεθηκα. Με έκανε να νιώθω πολύ ξεχωριστη.
"Θέλω να στο θυμιζω. Συνέχεια." μου είπε. Πηγαμε και καθησαμε σε ενα παγκάκι.
Με πήρε αγκαλιά κι εγώ αμέσως ενιωσα τη ζεστασιά του.
"Α ναι ξέχασα" είπε και έβγαλε κάτι απο το παντελόνι του. "Την τελευταία φορά που ήθελα να σου το δώσω τα πραγματα δεν πήγαν καλά..... " είπε και μου έδειξε εκείνο το δαχτυλιδι που θα μου έδινε. Δεν ξέρω πως μου ιο πήρε γιατί το φορουσα συνέχεια.
"Όταν το κοιτάς να θυμάσαι πως σε αγαπάω. Οτι και να έχει γίνει, οπου και να είμαι, να το θυμάσαι. Ότι και να λέω, οτι και να κάνω να ξέρεις οτι σε αγαπάω." είπε κοιτώντας με κατάματα."Κι εγώ σ'αγαπω δεν θέλω να σε ξαναχασω." μονο αυτό μπόρεσα να πω. Ημουν τόσο συγκινημένη , πρωτη φορά ένιωθα τόσο σημαντική για καποιον. Πρωτη φορά σημαινω τοσα πολλά για ενα άτομο.
Τον φιλησα και τα χείλη μας ενώθηκαν αμέσως σαν να ταίριαζαν.
Μετα απο το φιλί σηκώθηκε επανω και μου έδωσε το χερι του.
"Χορεύουμε;" είπε. Γέλασα και φυσικά δεχθηκα.
Άνοιξε το κινητό του και έβαλε το 'Thinking Out Loud', ενα απο τα πιο αγαπημενα μου τραγούδια. Ποσο με ήξερε αυτο το αγόρι!
Με πήρε αγκαλιά κι εγώ πέρασα τα χέρια μου απο τον λαιμό του κι αυτός απο την μέση του. Με έφερε πιο κοντά του και μόλις αρχισε η μουσική αρχίσαμε να κινούμαστε κι εμείς.
When your legs don't work like they used to before
And I can't sweep you off of your feet
Will your mouth still remember the taste of my love?
Will your eyes still smile from your cheeks?And, darling, I will be loving you 'til we're 70
And, baby, my heart could still fall as hard at 23
And I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of a hand
Well, me-I fall in love with you every single day
And I just wanna tell you I am.Μου φίλησε το μέτωπο. Ήμουν τοποθετημενη έτσι ώστε να ακούω τον χτυπο της καρδιάς του.
Ακουγόταν σαν μελωδία στα αυτια μου.
So, honey, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
Maybe we found love right where we are.Με πήρε και με έκανε μια στροφη. Ενα γελακι μου ξέφυγε και ταυτοχρόνως με έπιασε και με φίλησε.
When my hair's all but gone and my memory fades
And the crowds don't remember my name
When my hands don't play the strings the same way....
I know you will still love me the same'Cause, honey, your soul could never grow old, it's evergreen
And, baby, your smile's forever in my mind and memory
I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe it's all part of a plan
Well, I'll just keep on making the same mistakes
Hoping that you'll understandThat, baby, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
Thinking out loud
Maybe we found love right where we are.La, la, la, la, la, la, la, la, lo-ud
So, baby, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Oh, darling, place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
But maybe we found love right where we are
Oh, baby, we found love right where we are
And we found love right where we are.Όταν τελειωσε το τραγουδι ειμασταν μέτωπο με μέτωπο. Κοιτούσα στα καταγάλανα ματια του και ηταν σαν να διάβαζα την ψυχή του.
Το ήξερα πως με αγαπούσε αληθινά και πιστεύω να το ξέρει πως κι εγώ τον έχω ερωτευτεί και μάλιστα παράφορα.
"Σ'αγαπω" του είπα για εκατοστή φορά. Θέλω να βαρεθεί να υο ακούει γιατί θέλω να του το λέω συνέχεια.
"Κι εγώ" και ένωσε τα χείλια μας.
Η αίσθηση των χειλιών του πανω στα δικά μου ηταν κάθε φορά η ίδια αλλά και τόσο διαφορετική.
Κάθε φορά ηταν σαν να τον φιλουσα για πρωτη φορα, ένιωθα τα ίδια πυροτεχνήματα και τις ίδιες πεταλούδες.
Κάθε του άγγιγμα με ηρεμουσε και με έκανε να πετάω στα ουράνια.
Είμαι έτοιμη για το οτι θα γίνει στο μέλλον γιατί ξερω οτι αυτό που έχουμε εμείς οι δυο δεν προκειτε να το καταστρεψει κανεις.
Και να φανταστείς οτι όλα ξεκίνησαν απο ενα απλό φιλι σε ενα πάρτυ.
Όλα απο ενα φιλί.
------------------------------------------------------
Παιδιά τελείωσε!!!
Το επόμενο Παρτ θα είναι ένας επίλογος για την συνέχεια στο δεύτερο βιβλίο!
Είναι λίγο μικρο αλλά ελπίζω να σας άρεσε!
Το ξέρω εκανα δυο περιπου εβδομάδες να ανεβασω αλλά είχα τριήμερη και αλλά τοσα πραγματα.
Ελπίζω το άλλο κεφαλαιο να υο γράψω γρήγορα!
Ακόμη δεν μπορω να πιστέψω πως τελειωνω αυτό το βιβλίο!
Επόμενο κεφάλαιο θα είναι ο επίλογος και λέω να βάλω και Fun Facts για την ιστορία!
Vote&Comment❤
*Στ
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...