"Σκέφτομαι σήμερα να περάσω απο το σπίτι του Θανάση και να τον χωρισω." είπα.
"Καλά θα κανεις. Καιρός ηταν" είπε ο Νίκος.
"Λες να δεχτούν τη σχέση μας οι γονεις μας;"ρωτησα τον Νίκο μετα απο λίγο.. Σε λίγο οι γονεις μας θα ερχόταν σπίτι και συζητούσαμε τι να κάνουμε.
"Πιστεύω ναι αλλά δεν ξέρω. Ας μην τους το πούμε ακόμα. Θα τους το πούμε αλλη φορά" είπε και με φίλησε στο μέτωπο.
Εκείνη την στιγμη χτυπησε το κουδούνι.
"Ήρθαν!" ειπα και άνοιξα την πορτα. Πρώτος ηταν ο Σταύρος και έτρεξα να τον αγκαλιάσω .
"Αχ ήρθατε!"
"Σας ελειψα;" είπε.
"Πολύ!" εκείνη την στιγμη ήρθε και η Χρύσα.
"Γεια Νεφελη." είπε και την αγκάλιασα.
"Α Νίκο οι γονείς σου είναι σπίτι μου ειπαν να σου πω να πας" είπε ο Σταύρος στον Νίκο.
"Καλά αν είναι φεύγω." με κοίταξε. " τα λέμε" είπε και έφυγε.
Αφού ήρθε και η μαμά μου καθησαμε για να ακούσω πως τα περάσανε.
"Και μετα πηγαμε να κάνουμε σκι και σνουμπορντ και ηταν τέλεια! Έλεγε η Χρύσα.
"Εσύ πως τα πέρασες;" ρώτησε π Σταύρος.
"Ε μια χαρά λίγο βαρετα αλλά εντάξει" είπα ψέματα. Ηταν οι καλύτερες μέρες της ζωής μου!
Σηκώθηκα να φύγω πριν μου κανουν και αλλες ερωτήσεις. Πήγα στο δωμάτιο μου και ήρθε και ο Σταύρος.
"Γειαα"είπα.
"Γεια" ειπε.
"Τι κανεις;"
"Την πετάω και την πιανεις!" είπε και γέλασε.
"Είσαι ηλίθιος και μαλακας!" του είπα.
"Τώρα για πες μου τι πραγματικα εγινε. Με τον Νίκο." είπε αφού σταμάτησε να γελάει.
"Πως ξέρεις οτι έγινε κάτι;" Ρώτησα.
"Δεν ξερω , τώρα μου το ειπες." πήρα ενα μαξιλάρι και τον χτύπησα.
"Εισαι βλάκας." του είπα.
"Όχι ειμαι έξυπνος. Ειδες πως σε κοιτούσε; κάτι έγινε σίγουρα" με κατάλαβε.
"Καλά καλά κάτι έγινε" είπα.
"Μπορω να μάθω τι;"
"Κάναμε αγριο σεξ όλη μερα, τι να κάνουμε ρε Σταύρο; απλώς καταλαβαμε οτι έχουμε αισθήματα μεταξύ μας ." είπα αναπολώντας όλα όσα έγιναν αυτές τις μέρες.
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...