Κεφαλαιο 16

4.8K 401 17
                                    

"Πες με ηλιθιο, αλλα νομιζω οτι σε ερωτευομαι....."

Αυτο εχω μονο στο μυαλο μου καθως μπαινουμε ξανα μεσα μεσα στο κλαμπ.

Στ' αληθεια με ερωτευται; Με αγαπαει;

Αυτα σκεφτομαι καθως μπαινουμε μεσα χερι-χερι. Η Μυρτω με κοιταζει με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια καθως πλησιαζουμε στο τραπεζι μας. Οι διδυμες μαλλον θα φυγαν.

"Τι λεει παιδια;" με ρωταει με νοημα.

"Θα σου τα εξηγησω μετα." ψιθυρησα και μου εκλεισε το ματι. Ειδα τον Νικο να ερχεται προς τα εμας.

"Γεια Νεφελη!" ειπε με χαμογελο.

"Η Νεφελη και ο Θανασης τα εχουνε...." πεταχτηκε και ειπε τραγουδιστα η Μυρτω. Το χαμογελο του Νικου αμεσως εσβησε απο το προσωπο του.

"Α αληθεια;" ειπε χωρις να δειξει κανενα συναισθημα.

"Ναι" αναγκαστηκα να πω. Μου αρεσει παρα πολυ ο Θανασης. Αισθανομαι περιεργα να λεω στον Νικο οτι τα εχω με καποιον. Συνιθως αυτος ερχετε και μου λεει οτι τα εχει με καποια.

Ενιωσα τον Θαναση να μου σφιγγει το χερι.

"Παμε να χορεψουμε;" μου προτεινε.

"Ελα παμε" του ειπα και τον τραβηξα καπου που ειχε χορο.
Εβαλα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του κι αυτος στην μεση μου. Αρχισα να κουνιεμαι στο ρυθμο της μουσικης και διασκεδαζα. Εκλεισα το κενο που υπηρχε μεταξυ μας και τον φιλησα.

"Μπορω να.." ειπε. Εννοουσε να βαλει τα χερια του στον πισινο μου.

"Μπορεις" του εδωσα την εγκριση και κατεβασε τα χερια του. Καθως χορευαμε ενιωθα να με χουφτωνει μερικες φορες αλλα δεν με πειραζε. Ηταν το αγορι μου!

Περασαν δυο ωρες και μετα απο 3 βοτκες αρχισα να ζαλιζομαι.

"Πηγαινε με σπιτι, δεν νιωθω καλα." ειπα στον Θαναση.

"Ενταξει κοντουλα!" πηγαμε στο αυτοκινητο των γονιων του και με εβαλε στο πισω καθησμα.

"Αν θες κοιμησου." ειπε γλυκα.
Κουνησα το κεφαλι μου και εκλεισα τα ματια μου.

Μετα απο λιγο καταλαβα οτι φτασαμε αλλα δεν ξυπνησα γιατι ηθελα να με παρεις αγκαλια. Τεμπελα ειμαι ,το ξερω.
Ειχα επιτηδες τα κλειδια του σπιτιου μου στο χερι για να τα παρει και να ανοιξει.

Τον αισθανομαι να με παιρνει αγκαλια. Ακουμπαω το κεφαλι μου στον ωμο του και κανω πως κοιμαμαι. Με το που ανοιγει την εξωπορτα η Χοντρουλα-της αλλαξα ονομα μετα απο αλλη προταση ονοματος απο τον Νικο, αρχιζει και νιαουριζει.

Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora