"Ενα εισητήριο για Αθήνα" είπα στην κοπελα στο αεροδρόμιο.
"Τι θέση;" Μου είπε ευγενικά.
"Οικονομική" απαντησα. Μου έδωσε το εισητήριο που η πτήση ηταν σε μια ωρα.
Αποφάσισα να πάω πίσω Αθήνα να ξεκαθαρίσω τα πραγματα. Τον αγαπώ και πρεπει να το δείξω.
Είπα στην Άννα να μην ερθει τελικά γιατί θα γύριζα πίσω. Μου είπε πως κάνω το σωστο. Ελπίζω δηλαδή.
Έβαλα τα ακουστικα μου και έβαλα τυχαία αναπαραγωγή.
Έπεσε το 'Wherever you are' των 5 Seconds Of Summer.(a/n το τραγουδι είναι επανω ακούστε το αν θέλετε<3)
Δεν ξέρω γιατί αλλα μου ήρθαν σαν flashback όλες οι στιγμές μου με τον Νίκο.
Το πρωτο μας φιλί στο πάρτι, μέχρι εκείνα τα χριστούγεννα που επιτέλους γίναμε ζευγάρι.
Θέλω να του ζητησω συγνωμη, τοσα πολλά ζητάω;
Μου ήρθε ενα μύνημα απο την Ιωάννα.:
Ιω<3: 'έφτασες στο σπίτι της Άννας;"
Εγώ: "ναι μόλις εφτασα"
Ιω<3:οκ!
Είπα ψέμματα γιατί μόλις θα πάω σπίτι θέλω να χωθω μέσα στο δωμάτιο μου και να ξυπνήσω όταν θα αρχίσουν τα σχολεία σε εναν μήνα.
"Η πτήση 673 για Θεσσαλονίκη προσγειωνεται σε μισή ωρα" είπε ενα μεγάφωνο.
Μου ήρθε μια ελπίδα οτι μέσα σε αυτή τη πτήση θα είναι και ο Νίκος αλλά μετα άκουσα και μια αλλη ανακοίνωση.
"Η πτήση 790 για Αθήνα αναχωρεί σε 10 λεπτα"
Μάλλον δεν θα περίμενα για να το μάθω.
Μπήκα για να κάνω τσεκ ιν και πεντε λεπτα αργότερα βρισκόμουν στο αεροπλάνο.
Θα είναι μια μεγάλη πτήση αν και δεν είναι ουτε μια ωρα.
------------------------------------------------------
Καθομασταν στο δωμάτιο μου και μιλούσαμε. Βασικά φιλιομασταν, το ίδιο είναι.
"Σου έχω πει οτι σ'αγαπω;" μου είπε τρυφερά.
"Κάθε μέρα." είπα.
"Δεν μου φαίνεται αρκετό." με φίλησε στο μέτωπο.
"Σ'αγαπω" με φίλησε στο μάγουλο.
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...