"Νεφελη;" ηταν ο Αλεξ και με κοιτουσε σαν να ειχε δει ενα φταντασμα. Φασωνωταν. Μαντεψτε με πια. ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ! Αχ την παλιο τσουλιτσα......
Δακρυα αρχιζαν να σχηματιζονται στο προσωπο μου. Δεν με πειραζε το γεγονος οτι τον επιασα να φιλαει αλλη. Αργα ή γρηγορα θα χωριζαμε. Πιο πολυ με πειραξε οτι ηταν η αδερφη μου αυτη αλλη.
"Νεφελη θα σου εξηγησω." Ειπε ο Αλεξ πιανοντας μου τον ωμο. Η Χρυσα δεν εκανε τιποτα απλως εβλεπε την σκηνη.
Τιναξα το χερι του απο τον ωμο μου και εφυγα κλαιγοντας. Ολοι οι ανθρωποι που ηταν εκει με κοιτουσαν αλλα δεν με ενοιαζε. Βγηκα εξω στο παρκινκ και καθησα σε ενα παγκακι. Αγκαλιασα τα ποδια μου και αρχισα να κλαιω. Η αδερφη μου; Η ιδια μου η αδερφη; Γιατι;
Τοτε ενιωσα μια παρουσια διπλα μου."Φυγε Αλεξ , δεν θελω να σε δω μπροστα μου!" ειπα.
"Μα δεν ειμαι ο Αλεξ." ειπε μια γνωριμη φωνη. Σηκωσα το κεφαλι μου και ειδα εκεινο το καστανομαλλικο αγορι μου επεσε πριν απο λιγες ωρες επανω μου.
"Εισαι καλα;" ειπε και καθησε στο παγκακι διπλα μου.
"Δεν χρειαζεται να ξερεις" ειπα αποτομα.
"Ελα μην κλαις! Θυμασαι εκεινο το τραγουδι; πως παει περιμενε..... Εισαι ομορφη οταν κλαις ή σου παει το κλαμα;" αναρωτιωτανε. Γελασα γιατι ηταν αστειο να τον εβλεπες να ελεγε οτι ναναι.
"Να ειδες! Σε εκανα να γελασεις!" ειπε καθως σκουπιζα τα δακρυα μου. "Λοιπον πως σε λενε;" ρωτησε.
"Νεφελη." απαντησα.
"Μοναδικο ονομα! Δεν το ακους συχνα! Εμενα με λενε Θαναση."
Ειπε και σηκωσα το κεφαλι μου.
Τοτε ηταν που προσεξα τα χαρακτηριστικα του λιγο καλυτερα. Καστανα ματια, καφε μαλλια και αχχ απαπααα! Ειχε και λακακια! Ποσο τα λατρευω σε ενα αγορι! Τοτε χαμογελασε. Και το χαμογελο του ειναι ωραιο! Πρεπει να κοιτιομασταν για πολλη ωρα."Θες να σου δωσω τον αριθμο μου;"ρωτησε.
"Ενταξει" απαντησα. Εβγαλα το κινητο μου απο την τσεπη και του το εδωσα. Οταν το πηρε να χερια μας αγγιξαν και ενιωσα κατι διαφορερικο.
"Οριστε. Τωρα μπορεις να μου πεις γιατι κλαις. Οποτε θες βεβαια!" ειπε και γελασα.
"Για μισο. Πας στο λυκειο εδω;"
"Ναι, παω στο Β'5" απαντησε. Μετα μου ηρθε μια φλασια. Ωχ τα κοριτσια!
"Χιλια συγνωμη αλλα πρεπει να φυγω. Ξερεις ηρθα με παρεα και τις παρατησα στα εστιατορια...."
YOU ARE READING
Ένα φιλί
Teen Fiction"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...