Περάσαμε τις υπόλοιπες μέρες στην παραλία και βλέποντας διάφορα μερη και αξιοθέατα. Με την Άννα συναντηθήκαμε κάμποσες φορες. Πολύ καλό κορίτσι! Τυχερός αυτός ο Κώστας.!
Σήμερα είναι η τελευταία μέρα στο Ναύπλιο. Θα μου λείψει αυτό το μέρος!
"Θα μου λείψει αυτό το μερος!" είπε η Χρύσα σαν να άκουσε την σκέψη μου. Τώρα ετοιμαζαμε τις βαλίτσες.
"Να σε ρωτησω; αφού δεν σου αρέσουν τα αγόρια γιατί είχες παει να φασωθεις με τον Άλεξ;"
Ηταν μια μεγάλη απορία μου."Για καλυψη. Για να μην καταλάβει κανεις κατι. Φοβόμουν, αλλά τώρα όχι" είπε καθώς έβαζε κάτι ρούχα στη βαλίτσα της.
"Κορίτσια ελάτε φεύγω!" είπε ο πατέρας μου. Αυτός θα πάρει το αεροπλάνο για Λονδίνο κι εμείς για Θεσσαλονίκη.
Πήγαμε να τον αποχαιρετήσουμε εγώ πρωτη.
"Μπαμπά μου θα μου λείψεις" είπα αγκαλιάζοντας τον.
"Λοιπον έτσι και σε πληγώσει ο Νίκος προειδοποίησε τον. Θα έρθω με την καραμπίνα!" είπε και γέλασε.
"Θα του πω,θα του πω!" είπα γελώντας.
Μετα πήγε να αποχαιρετήσει τη Χρύσα. Μιλούσαν για καμποση ωρα αλλά έπρεπε να φύγει.
Τον χαιρετησαμε και πήγαμε κο εμείς στο αεροδρόμιο να περιμένουμε το αεροπλάνο. Δε λιγες ώρες θα ήμουν σπίτι και θα έβλεπα και τον Νίκο που γύρισε χθες απο Χίο!
------------------------------------------------------
Φτάσαμε σπίτι και μόλις βλέπω τον Νίκο στην εξώπορτα να με περιμένει , πετάω όλες τις βαλίτσες κάτω και τρεχω να τον αγκαλιάσω.
"Νίκο!" είπα και έπεσα πανω στην αγκαλιά του. Μυρισα το άρωμα που τόσο αγαπούσα.
"Μου έλειψες Νέλη!" είπε φιλώντας με γλυκά. Δεν συνεχίσαμε γιατί ήταν η Χρύσα και η μαμά μου μπροστά. Δεν ήθελα να δουν αυτό το θέαμα.
Άνοιξε την πόρτα η μαμά και μπήκαμε στο σπίτι. Αμέσως πήρα τις βαλίτσες και έτρεξα στο δωμάτιο μου και με ακολούθησε και ο Νίκος.
Μπαίνει μέσα και κλείνει την πόρτα.
"Και τώρα οι δυο μας" λέει και μου κλείνει το μάτι.
"Μου ελειψες!" του λεω. Με μια κινηση τον φέρνω κοντά μου και αρχίζω να τον φιλαω. Θέλω να τον χορτασω σήμερα. Μου έλειψε τόσο πολυ.
Με βαζει απο κάτω του και αρχίζει και μου πιπιλαει το αυτί. Βγαζω ενα μικρο γελακι γιατί γαργαλιεμαι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ένα φιλί
Fiksi Remaja"Τίποτα δεν θα αλλάξει μετά απο αυτό το φιλί. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι η κολλητή μου και σε αγαπάω....." Νεφέλη και Νίκος. Κολλητοί απο μικροί. Έχουν πέρασει τα πάντα μαζί. Σε ενα πάρτυ όμως πρέπει για ενα παιχνίδι θάρρους ή αληθείας να φιληθουν...