Κεφαλαιο 13

5K 451 6
                                    

"Νεφελη ελα λιγο" μου ειπε η μαμα μου. Κατεβηκα τις σκαλες και την ειδα να καθετε στον καναπε. Καθησα απεναντι της.

"Λοιπον. Η αδερφη σου μου ειπε οτι μαλωσατε και--"

"Ωχου τωρα! Μη μου πεις οτι σε εβαλε να μου μιλησεις!" Νευριασα.

"Μα εχετε να μιλησετε εδω και μια εβδομαδα!" Προσπαθησε να με ηρεμησει.

"Δεν με νοιαζει. Κοιτα ξερω οτι δεν ξερεις τι εχει γινει. Αν μαθεις τοτε θα δεις και θα με καταλαβεις."

"Βασικα μου εχει πει ιδη" αληθεια; ειπε στην μανα μας ποσο ρεζιλι εγινα;

"Ολα;" ρωτησα.

"Ναι ολα οσα ξερει" απαντησε.

"Χρυσα ξερω οτι κρυβεσαι στο μπανιο, ηρθε η ωρα να μιλησουμε." Ειπα. Η μαμα μου επιασε το νοημα και πηγε επανω στο δωματιο της. Η γατα μου ηρθε στα ποδια μου και αρχισα να τη χαιδευω. Τοτε μπηκε στο δωματιο η Χρυσα.

"Καθησε" της ειπα προσπαθωντας να κρατησω την ψυχραιμια μου.

"Αρχικα θελω να ζητησω συγνωμη--"

'Ναι ναι ξερω, συγνωμη και αλλα κουραφεξαλα." Ειπα ειρωνικα.
Μετα απο λιγα λεπτα ησυχιας ρωτησα.

"Τα εχετε ακομα;" αργησε να απαντησει. "Ασε πηρα την απαντηση μου. Θελω να σου πω κατι γι αυτον, κατι που θα θες να ξερεις και μετα κανεις οτι θες." Αφου λοιπον της ειπα οτι ο Αλεξ την χρησιμοποιουσε αρχισε να κλαει.

"Μα μου αρεσε παρα πολυ! Δεν το πιστευω!" Ειπε μεσα απο λυγμους. Τοτε πηγα κοντα της και την αγκαλιασα για να την παρηγορησω.

"Κι εγω δεν το περιμενα αυτο. Οπως λενε, τα σιγανα ποταμακια να φοβασαι..."

"Εμεις ομως θα τα βρουμε;" μου ηρθε ξαφνικη η ερωτηση. Θα πεις ειμαστε αδερφες, αλλα δεν εχουμε και την καλυτερη σχεση. Θα την συγχωρησω;

"Θα τα βρουμε. Μπορει να παρει καιρο αλλα θα τα βρουμε" της ειπα. Δεν ημουν ετοιμη να της πω 'σε συγχωρω" γιατι ενιωσα προδομενη απο την ιδια μου την αδερφη. Ισως σε λιγο καιρο μπορει να την συχωρεσω.

"Συγνωμη. Ειλικρινα. Δεν ηξερα τι με ειχε πιασει. Ηθελα να νιωσω καλα για μενα, αφηνωντας τον να με φιλαει. Μεχρι και στο κρεβατι με πηγε! 16 χρονων ειμαι! Ουτε που το ηθελα!" Ειπε και αρχισε να κλαιει. Ενιωσα συμπονια για την αδερφη μου. Μπορει να ειμαι κατα της βιας αλλα ποσο θα χαρω αν ο Νικος τον σπασει στο ξυλο!

"Ελα παμε μια βολτα;" προτεινα.

"Παμε"

Μερια Νικου
*Αυτο το κομματι βριζει πολυ και εχει σκηνες βιας*

Ένα φιλίDonde viven las historias. Descúbrelo ahora