Κεφαλαιο 36

4K 345 8
                                    

"Αχ δεν το πιστεύω επιτέλους τελειώσαμε!" φώναξε η Ιωάννα καθώς βγαιναμε εξω απο το σχολείο. Δώσαμε το τελευταιο μαθημα! Τώρα τρεις μηνες καλοκαίρι. Γιούπι!!!!

"Ναι! Επιτέλους καλοκαίρι!"άρχισα να χοροπηδαω.

"Τι γίνετε κορίτσια;" είπε ο Θανάσης.

"Γεια!" είπαμε συγχρονισμένα.

"Πως έγραψες;" Ρώτησα. Μπορεί να ειχαμε χωρίσει εδώ και μηνες αλλά είμαστε ακόμη φίλοι.

"Μια χαρά πιστεύω" απάντησε.
"Εσείς;"

"Ουυυ τέλεια τι να σου πω!" πετάχτηκε η Ιωάννα.

"Ας πούμε εντάξει" απαντησα εγώ.

"Α ωραία. Τα λέμε!" είπε και έφυγε.

"Άντε πάμε;" είπε η Ιωάννα.

"Κάτσε θα περιμένουμε τον Νίκο "

"Αι μωρή μαλακό! Καλά εγώ φεύγω δεν θέλω να είμαι ο τρίτος τροχος!"είπε και έφυγε. Εγώ πήγα και καθησα σε ενα παγκάκι.
Καλοκαίρι επιτέλους! Το καλυτερο είναι πως....η μαμά μου και η μαμά του Νίκου θα πάνε διακοπές! Θα διωξω τον Σταύρο και την Χρύσα και ετσι θα είμαστε μονοι. Επιτέλους θέλω να προχωρήσουμε.

"Γεια σου μωρο μου" ήρθε ο Νίκος και με φίλησε στο μάγουλο.

"Γεια"

"Μονη σου κάθεσαι;"

"Ναι έφυγε η Ιωάννα."είπα κάπως απότομα.

"Είσαι εντάξει;"ρώτησε αφού κάθησε δίπλα μου.

"Όχι όχι. Ποτε θα φύγουν οι μανάδες μας;"
"Λοιπον σήμερα είναι 21...σημερα "

"Α ωραία. Περιμενε σήμερα;" έχω μια μέρα μέχρι να τους διωξω όλους.

"Ναι σήμερα" με επιβεβαίωσε.

"Εντάξει" είπα.

"Πάμε σπίτι;" είπε ο Νίκος.

"Πάμε" πιαστηκαμε χερι χερι. οι γονεις μας το είχαν μαθει οτι ειμαστε μαζί. Δεν ειπαν κάτι και ουτε μας εμποδίζουν. Παλι καλά δηλαδή.

Φτάσαμε στο σπίτι του Νίκου και κανεις δεν ηταν μέσα. Αμέσως πήγαμε επανω στο δωμάτιο του.

"Εγω πάω λίγο στο μπάνιο και έρχομαι" είπε και με φίλησε.

Εγω καθόμουν στο δωμάτιο του όταν το κινητό του βουηξε. Μάλλον θα του ήρθε μύνημα. Το αγνοησα γιατί δεν ήθελα να είμαι απο αυτές τις κοπέλες που θέλουν να τα ελέγχουν όλα. Μάλλον θα ειναι απο κανένα φιλο του.

Ένα φιλίTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang