Po hrozných prázdninách u Malfoyů se konečně vracím domů.
,,Ahoj." řekl Draco a já odešla z kočáru. Přišla jsem ke dveřím a zazvonila. Když otevřela Hermiona, okamžitě jsem jí objala.
,,Liv!" zakřičela máma asi z kuchyně.
,,Tak co? Jaký to bylo u Malfoyů?" zeptala se provokativně Hermiona.
,,Víš co? Nech si ty blbý poznámky, ano?" řekla jsem a odběhla do kuchyně.
,,Ahoj mami!" pozdravila jsem mámu.
,,Ahoj zlatíčko, jak sis užila prázdniny?" zeptala se máma.
,,Hmm, v poho." zalhala jsem.
,,Tak to je fajn." řekla máma a já se přesunula k tátovy, tohle oslovení se přestává líbit. U něj probíhal ten stejný proces, však to znáte. Po vydatné hostině na počest toho, že jsem se vrátila jsem si šla vybalit věci do pokoje. Vešla jsem do pokoje, musela jsem si ho celý prohlédnout, přece jenom jsem ho neviděla skoro dva měsíce. Na Hermioniném stole byl denní věštec, musela jsem se na něj podívat. Bylo tam něco o tom, že obávaný vrah 'Sirius Black' utekl z Azkabanu. No bezva. Další chlap z Azkabanu. No a co? Koho to zajímá?
,,Liv?" zašeptala Hermiona.
,,Ano?" zeptala jsem se a ona pokračovala:
,,Půjdeme zítra do příčné ulice? Mám tam sraz s Harrym a Weasleovými." odpověděla a já kývla.--------------------------------------
,,Půjdeš s náma něco podniknout?" zeptal se George, já se na něj nechápavě podívala, ale i tak jsem kývla na souhlas.
,,Super! Tak pojď." zařval Fred a už mě táhli do tmavé uličky.
,,Doufám, že mě nechcete znásilnit." řekla jsem se smíchem a dvojčata se zasmáli.
,,Jo, jasně, my nejsme jako ti retardi, kteří říkaj něco jako: 'Ve 22:06 tě znásilním', ne, fakt ne. Jak tě to mohlo napadnout?" zeptal se Fred.
,,Haha, neříkejte, že vás by to v mém případě nenapadlo." řekla jsem.
,,No jo, pojď už." řekl Fred a oba dva mě stáhli do temné uličky. Kolem bylo hodně divných lidí, ale já si jich nevšímala.
,,Kde to vlastně jsme?" zeptala jsem se potichu, protože tu bylo hodně velký ticho.
,,Ve Vobrtlý ulici." odpověděl George a my šli dál. Za pár minut jsme stáli před obřím obchodem.
,,Páni." vydechla jsem a kluci se jenom zasmáli.
,,No co je?" řekla jsem, ale to už jsme byli v obchodě. Byl ještě větší než z venku.
,,Tady máš seznam toho, co koupíš a tady máš peníze." řekl a do ruky mi podal lístek a peníze.
,,Díky, ale proč k tomu potřebujete mě?" zeptala jsem se.
,,Protože kdyby kluci kupovali ingredience do nápoje lásky, neprodali by jim to." řekl Fred.
,,Aha." řekla jsem, ale to už byli pryč. Povzdychla jsem si a šla hledat to, co bylo na seznamu. Díky cedulím a značkám jsem našla potřebné ingredience a přesunula se k pokladně. Vše jsem zaplatila svými penězi. Věděla jsem jak jsou Weasleovy chudí, tak jim ty peníze vrátím. Venku ještě nebyli, proto jsem si sedla na schody, které vedly do obchodu. Ruce jsem si dala do dlaní a už jen čekala. Za chvíli na mě někdo promluvil.
,,Ztratila ses holčičko?" promluvila na mě stará osoba.
,,Ne." odsekla jsem a ani se na ni nepodívala.
,,Doopravdy ses neztratila?" zeptal se jiný hlas. Podívala jsem se na ně, bylo jich aspoň deset a všichni se ke mně začali přibližovat. Vstala jsem a vytasila hůlku. Už, už jsem chtěla vykřiknout kletbu "Imperio", kterou mě naučil Malfoy, ale zarazil mě známý hlas.
,,Liv!" vykřikl Fred a běžel za mnou. Okamžitě jsem ho objala a on si mě strčil za záda. Také k němu přiběhl George.
,,Snad ste se neztratili děťátka." řekl další hlas.
,,Nechte nás na pokoji!" zařval George.
,,My vás odsud dostaneme." řekl zase jiný hlas.
,,Kluci." kuňkla jsem.
,,To bude dobrý." řekl Fred a v tu chvíli na zem hodil bombu hnojůvku. Hodil si mě na rameno a utíkal se mnou někam pryč. Po chvilce mě položil na zem.
,,Já jsem se tak bála." řekla jsem klukům a rozbrečela se.
,,To bude dobrý." řekli kluci navzájem a oba dva mě objali.
,,Sem už mě nedostanete." řekla jsem už se smíchem a oba dva bouchla do hrudi. Všichni jsme se začali smát.
,,Měli bysme jít spát." řekla jsem a všichni se zvedli.Hledala jsem kupé, ale žádné nebylo volné. Nakonec jsem našla volné místo u Freda, George a Ginny.
,,Ahoj, můžu si přisednout?" zeptala jsem se a všichni kývli, proto jsem si sedla vedle Ginny. Nohy jsem dala k tělu a hlavu zabořila do kolen. Zavřela jsem oči a po chvíli usnula.--------------------------------
,,Hej!" zařvala jsem když na mě George spadl a já se tím probudila.
,,Promiň." omluvil se George a podíval se z kupé. Porozhlédla jsem se kolem. Celé okno bylo zmrzlé. Byla jsem přikrytá svým hábitem.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se.
,,Nevíme." odpověděli všichni. Posadila jsem se, byla tu strašná zima, celá jsem se třásla.
,,Mozkomor." zamumlala jsem a všichni se na mě nechápavě podívali.
,,Je tu mozkomor." řekla jsem nahlas a vyšla z kupé. Opravdu, u jednoho kupé stál mozkomor.
,,Expecto patronum!" vykřikla jsem bez hůlky. Jo, i tohle mě Malfoy naučil. Mozkomora oslnila silná záře a odtáhl se. Podívala jsem se do kupé. Byl tam Harry, Ron a Hermiona a...no ještě někdo. Harry byl v bezvědomí.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se a sedla si k Harrymu.
,,Tos byla ty?" zeptal se mě ten chlápek.
,,Jo?" odpověděla jsem.
,,Je jenom v bezvědomí. V jakém si ročníku?" odpověděl a zároveň se zeptal.
,,No, teď půjdu do druhého ročníku. Proč?" zeptala jsem se.
,,Co? Ty jsi v druhém ročníku? To je zvláštní. Jsem profesor Lupin, budu vás učit "obranu proti černé magii" těší mě." řekl a podal si se mnou ruku.
,,Já jsem Olivie Grangerová." představila jsem se mu.-----------------------------------
,,Teď, když jsme zařadili prváky, musím vám zdělit..." řekl Brumbál.
,,...že máme novou studentku třetího ročníku Olivii Grangerovou." dořekl.
,,Cože?!" vykřikla jsem.Další díl je tady!!! Zase bych chtěla poděkovat agnesbabak.
Vaše Rakato!
ČTEŠ
Hermionina sestra (FF Harry Potter)✔ (upravuje se)
Fanfic,,Olivie, já tě znám už od malička." řekl a slizky se zasmál. ,,Odkud mě znáš!?" zopakovala jsem svou předchozí otázku. ,,Nejdřív bych se měl představit, já jsem Tom Marvollo Raddle."