29.Nenávidím opilce!

397 27 2
                                    

,,Olivie, co tady děláš?" ozvalo se za mými zády, sakra, přistála jsem na jeho konferečním stole, naštěstí tu byl jen Lucius, ale i tak.
,,Ehm...ahoj?" zašeptala jsem a podívala se na toho bělocha s holou hlavou.
,,Odejdi, za chvíli za tebou přijdu a ty mi vysvětlíš, proč jsi tady," zavrčel a zamračil se na mě. Rychle jsem vystřelila z místnosti a za dveřmi vydechla. Kráva Umbridgová, fakt.

________________________

Po opravdu dlouhém výslechu nad tím Voldemort jen máchl rukou a nechal mě v mém 'pokoji'. No, prostě to byl ten, ve kterém jsem byla o prázdninách.
,,Hej ty! Pojď za mnou!" Vtrhla do pokoje nějaká blondýnka. No, byla ostříhaná na kluka a byla to vůbec holka? Jo, jsem si jistá, že jo, byla nalíčená a měla ehm, nebudu tady říkat co.
,,A proč jako?" odsekla jsem a naštvaně se na 'ni' podívala.
,,Proč asi, jseš tak blbá, že to nepochopíš?" Založila si ruce na prsou a netrpělivě dupala nohou.
,,Asi jo, budeš mi to muset vysvětlit." Bože, to zní jako bych s ní flirtovala, počkat, když vypadá jako kluk, není to lezba?! Sakra.
,,Jak se jmenuješ?" no co, podle jména poznám jestli je to holka nebo kluk.
,,Paula," odpověděla, takže to je holka!
,,Aha, já jsem Spytihněva,"  řekla jsem a snažila se zadržovat smích, ale nešlo to.
,,Hahaha, pohni tím svým sexy zadkem a dělej." Řekla sexy? Dělá si prdel?! Přišla jsem k ní a vrazila jí pořádnou facku.
,,Ještě jednou řekneš nějakou takovouhle poznámku a dalšího dne se nedožiješ," zavrčela jsem, ona se jen chytla za tvář, vrhla na mě vraždící pohled a pak mě vedla dolů po schodech. Á už vím kam mě vede, do jídelny. Otevřela obrovské černé dveře a mně se vyskytl pohled na dlouhý černý stůl. Co tu dělá Kyle? Sedla jsem si vedle něj.
,,Tebe taky vyloučila?" zašeptal mi a já se zasmála a kývla. Před námi se objevilo jídlo.
,,Jak už všichni víte, zítra uskutečníme výpravu za proroctvím a já řeknu, kdo všechno tam půjde," začal Voldemort a začal vyjmenovávat jména Smrtijedů.
,,A taky samozřejmě Kyle a Olivie." cože?! Nechci na žádnou debilní honbu za proroctvím.

Téhož dne večer

,,Vů hu!" řval pořád někdo dokola a dokola, už mě to začíná štvát.
,,Ou jé!"
,,Můžete být zticha!?" zařvala jsem na celej barák.
,,Klídek, Luciusek a ostatní sou prýč, tak poď táky pařit!" křikl na mě jeden kluk.
,,Počkej cukrouši já Olivivinku uložím do spánečku a pak na to můžem vlítnout," řekla opileckýmm hlasem Paula. Nikdy bych neřekla, že v Malfoy Manor se někdo někdy opije.
,,Olivivinku?" Kde ten se tu zas vzal?
,,No tys mi tu chyběl Kyle fakt." Protočila jsem očima a založila si ruce na prsou, to mi připomnělo Paulu.
,,Od teď ti tedy budu říkat Olivivinka," řekl a opřel se o futra. Ucítila jsem pálivou bolest na zadku.
,,Au!" vykřikla jsem a podívala se na dotyčného.
,,Tedde, ta je moje!" vykřikla Paula. Vrazila jsem tomu Teddovi facku a kopla ho do rozkroku.
,,Běžte všichni už někam, já to tady nezvládám" rozmáchla jsem se kolem sebe a vešla do pokoje.
,,Dobrou noc Olivivinko!" zakřičel za mnou ještě pobaveně Kyle.

Takže tady je další krátká kapitola! Vůbec nechápu kde se ve mně něco vzalo, ale tak kdo kvůli tomu hroznému vzduchu není zhulený, že? MOC DĚKUJI ZA 3,510 zhlédnutí! Jste neuvěřitelní!

Vaše Rakato!

Hermionina sestra (FF Harry Potter)✔ (upravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat