,,Bože buď zticha Carly!" zařvala jsem na mou sovu, která dělala v našem pokoji strašný rámus. Bohužel, sova nepřestala, musela jsem vstát a pustit ji ven na vzduch jako každé ráno. Podzim uběhl jako voda a už tu byly Vánoce. Převlékla jsem se do normálního oblečení a šla do společenky. Moc nás tu na Vánoce nezůstalo, Hermiona jako vždy něco řešila a já nechci být doma sama. Ostatní mají svoje důvody, tím ostatní samozřejmě myslím Harryho a Rona.
,,Veselé Vánoce." popřál mi Ron, který se už ládoval nějakými sladkostmi co dostal k Vánocům.
,,Veselé Vánoce." řekla jsem a posadila se do křesla. U stromku bylo několik dárků a spoustu s mým jménem.
,,Tak už si něco rozbal." křikl na mě Ron a já se se vzdychnutím zohla pro dárek s mým jménem. Rozbalila jsem ho. Vevnitř byla malá píšťalka a u toho napsáno:Vím, že tvoje sova dělá velký rámus, tímhle jí utišíš.
Veselé Vánoce!Draco
Cože? Draco mi dal dárek? Ale já mu nic nedala, sakra. Je tak hodný když se nepřetvařuje.
,,Od koho to je?" zeptal se Ron.
,,Od jedné kamarádky." zalhala jsem, kdyby zjistil, že je to od Draca, asi by mě ukamenovali. Vzala jsem další dárek, při kterém se divně zatvářil. Hádám, že ví co to je. Rozbalila jsem to, byl to pletený svetr s písmenem O. No, radši bych tam měla L, ale musím uznat, že je fakt hezký. Usmála jsem se a Ron se překvapil.
,,Tobě se to líbí?" zeptal se, až teď jsem si všimla, že má na sobě stejný svetr, ale s písmenem R.
,,Jasně, vždyť je super." řekla jsem a svetr si oblékla.
,,Opravdu tě nechápu." postěžoval si Ron a otevřel dárek ode mě. Když ho otevřel, rozesmál se. Vevnitř byly sladkosti a sprej na hubení hmyzu, znal to protože jsem mu to několikrát doporučovala.
,,Dík." řekl. Sáhla jsem pro další dárek, tenhle byl hodně velký. Otevřela jsem ho. No to mě potěš, v něm bylo koště!! Pusa se mi otevřela a spadla až na zem.Vůbec jsme nevěděli co ti dát a tak jsme se shodli na tomhle.
Hermiona, Harry, Ginny a Ron.
,,To si ze mě děláte prdel." vykřikla jsem a objala Rona.
,,Já ti dám jenom tohle a vy mi dáte rovnou koště." řekla jsem se slzami v očích.
,,No jo." řekl Ron.Po dlouhém děkování přišel i Harry a Hermiona, kterým jsem taky nesčetněkrát poděkovala. Musela jsem si rozbalit ještě další dva dárky od rodičů a ještě někoho. Rozbalila jsem ten od rodičů, vevnitř bylo fotoalbum a u toho vzkaz.
Abys měla aspoň kousek domova u sebe.
Máme tě rádi!
Máma a táta.Usmála jsem se a otevřela další dárek. Nejdřív jsem si přečetla vzkaz.
Veselé Vánoce!
NevilleAchjo, ještě, že jsem mu dala taky dárek. Vevnitř byl čistící prostředek na koště, to se mi docela hodí.
Takjo, další díl je tady. Já vím, je strašně krátký, ale vůbec nemám čas a určitě jste to poznali i na mém psaní. A tak jsem rychle spísla tohle. Nevím kdy vyjde další díl, možná klidně až do vánočních prázdnin ne, ale snad dřív. Snad mě chápete.
Vaše Rakato!♥
ČTEŠ
Hermionina sestra (FF Harry Potter)✔ (upravuje se)
Fanfiction,,Olivie, já tě znám už od malička." řekl a slizky se zasmál. ,,Odkud mě znáš!?" zopakovala jsem svou předchozí otázku. ,,Nejdřív bych se měl představit, já jsem Tom Marvollo Raddle."