22.Ples 2.část

498 35 7
                                    

,,Proč se se mnou nebavíš, od začátku roku si se mnou neprohodila ani jedno slovo?" zeptal se asi po dvou sekundách písničky.
,,Já nevím, není čas?" řekla jsem a šibalsky se na něj usmála.
,,Jasně. A co Neville?" zeptal se mě.
,,Já nevím, co by s ním bylo?"řekla jsem nechápavě, co by s ním bylo?
,,Nevím, ale když si s ním šla na ples...jen se ptám." řekl a pokrčil rameny.
,,A s kým jsi tu ty?" zeptala jsem se.
,,Se Sylvií, tu asi neznáš." řekl a kývl směrem, kde tancovala nějaká holka a další kluk ze Zmijozelu.
,,Aha, ne, tu neznám." řekla jsem a písnička skončila, proč to nemohlo být takhle krátký i u Viktora? Hermiona seděla na schodech a tak jsem za ní přišla.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se jí.
,,Ronald mě tak naštval...asi si půjdu lehnout." řekla a odešla. Rone! Co mi to děláš se sestrou?! Přišla jsem k Ronovi, který seděl na židli s dvojčaty a Harrym.
,,Stydím se za tebe," řekla jsem a znovu přišla k Nevillovi. Čekal tam na mě. Zaujali jsme postoj na písničku a začali tancovat. (Nemám šajna jak se tancuje)
,,A jak se jinak máš?" prosekl ticho Neville.
,,Ujde to, i když nemám plesy moc v lásce." řekla jsem.
,,Víš, hele promiň, že jsem tě pozval na ples tak narychlo, ale ples se blížil a já neměl s kým jít," řekl a já jen zavrtěla hlavou.
,,Mně to nevadí, já jsem ráda, že jsem sem nemusela jít sama," řekla jsem a zasmála se. To je trubka, proč se mi omlouvá? Nevím, jak se bavit s klukem, jako je Neville, co mám říkat?
,,Vzpomínáš, jak jednou Snapeovi vybuchl kabinet?" zeptala jsem se ho.
,,Jo, bylo hrozný jak se potom naštval," řekl a zachvěl se.
,,To jsem udělala já a Fred s Georgem," řekla jsem a propukla v záchvat smíchu. S klukama jsme dělali takový věci furt.
,,Cože?" zasmál se.
,,Jo, potom jsem dostala obrovskej trest a ztrhli každému 60 bodů." Jo, na to si moc dobře pamatuju.
,,To věřím," řekl a znovu se zasmál a tím pádem ukázal své králičí zuby. Jak já ty zuby miluju. Protančili jsme skoro celou noc a mě už bolely nohy.
,,Nepůjdeme si sednout? Dost mě bolí nohy," řekla jsem.
,,Jasně," řekl a my si sedli na židle. Opřela jsem se o opěradlo a z nohou si sundala boty.
,,Už nikdy víc v těchhle botách tancovat nebudu, buď rád, že nejsi holka," řekla jsem mu a přitom si mnula nohy.
,,To jsem," řekl a hrdě se narovnal. Tomu jsem se musela zasmát. Nacpala jsem se všelijakými dobrotami, které byly na všech stolech.
,,Nepůjdeme někam jinam? Tady je hrozný vedro," řekl Neville a já kývla, opravdu tu bylo obří vedro. Šli jsme do sovince. K mému překvapení tu byly jen sovy a ne nikdo jiný.
,,Brrr." tady byla zase až moc velká zima. Na mých ramenou přistálo Nevillovo sako.
,,Díky," zašeptala jsem a sedla si na kus dřeva, který tam byl. Neville, si sedl za mnou a díval se na svoje špičky bot. Musela jsem se na něj podívat. Nedíval se na špičky svých bot, ale na mě. Propadla jsem do jeho očí. Má je tak hluboký, že by se v nich dalo utopit. Začal se pomalu přibližovat a já zavřela oči. Ucítila jsem jeho dech a pak už jen jeho rty na těch mílých. Bylo to jiné než s Georgem. Proč ho srovnávám s Georgem?! Odtáhl se.
Sakra co dělat?

Napsala jsem další kapitolu ješté dneska, jinak by mě pár jedinců ukamenovalo. I když mě většina zabije teď.

Vaše Rakato!

Hermionina sestra (FF Harry Potter)✔ (upravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat