untuk me-release-kan tension, Airis ke kelab malam.. Pakaiannya sudah ditukar semasa di office tadi..
bukk!!
"Auhhh" Adu Airis yang kesakitan kerana terjatuh akibat telanggar seseorang semasa dalam perjalanan ke kelab.
"sorry saya tak sengaja..You're okay?" soal wanita dalam linkungan 27 tahun mungkin.
"Kau ni buta ape? Kau dah tengok aku jatuh kau tanya lagi aku ok ke tak.Mata letak kat mana?!" Marah Airis bersaksikan mata-mata di sekeliling tempat
"Saya mintak maaf saya memang tak sengaja.." ucap wanita itu lalu merenung wajah Airis..Dia berfikir sejenak.
'Isteri Izzul..Ya aku cam lagi muka dia..What she's doing here.'bisik hatinya...
"Apa kau nak tenung aku macam tu..blah ah ade ke muka aku ni macam nenek kebayan sampai kau tengok aku macam nak telan?" Marah Airis ..Perempuan ni makin kurang adabnya..
"Kau ni nama jek tudung labuh tapi perangai kau serupa pelacur kau tau tak...Eh lain kali mata tu jangan letak kat lutut.paham!" Hina Airis
"Nisa,Kau okay ke tak? Kenapa kecoh ni?" Soal Lelaki yang meluru kearahnya..
"Bawak hero ke?" Soal Airis sinis
Lelaki tersebut mengangkat muka..Terkejut Airis melihat wajah lelaki yang dianggap 'hero' untuk perempuan yang kononnya tudung labuh. baginya perempuan tudung labuh ni hipokrit...Nama je pakai tudung labuh tapi buat dosa jugak mengumpat and anything ..
"What happened to you?" Soal Riyadh kepada Nisa yang hampir menitiskan air mata apabila dihina oleh Airis..
"Nothing"
"Airis...Kau balik sekarang.. Aku tau kau nak pergi tempat kotor ni.."Marah Riyadh lalu menarik Tangan Airis untuk pulang.
"Eh kau nak apa? apahal kau sibuk sangat? suka hati aku lah aku nak buat ape!" Jerit Airis kemudia dia melihat sekeliling- nya...Ramai yang memerhati.. Mood nak pergi club terus hilang..Malu pulak bila bertengakar tadi..Dia nampak tadi Victoria sudah memanggilnya tapi tak diendahkan.keretanya laju meluncur di atas jalan raya pulang ke rumah...
Mereka berdua sampai serentak. Dan disebabkan itu, Riyadh menarik Airis untuk masuk dan berbincang di dalam rumah.
"Apa yang kau cakap dengan perempuam tu tadi? mana bahasa kau?! Murah sangat ke harga diri kau sampai depan orang ramai pun kau sanggup tinggikan suara..Kau tau tak maruah Nisa dah tercalar sebab kau?!" Teriak Riyadh
"Apa kau nak sangat bela perempuan tu..Dia langgar aku dan dia sepatutnya kene marah sebab dia yang buat aku jatuh! yang kau nak backup dia sangat apahal?!" Balas Airis. Tiada lagi awak dan saya antara mereka.. Setakat ini hanya aku dan kau.
"Kau ni ape aku nak buat Ris dengan kau...Kenapa kau jejakkan kaki lagi kat tempat keji tu..Ape aku nak buat supaya dapat brainwash otak kau? mana budi bahasa kau ? kesucian kau? Berfoya-foya tergedik-gedik berkepit dengan jantan
Weh sedar diri tu lah kau tu berstatus bini orang..! kau fikir kau tu sape? dengan allah pun kau macam ape cakap ikut sedap mulut kau jek apelagi dengan manusia. kau sedarlah maruah Nisa tercalar sebab kau tau sebab kau.!!" Jerit Riyadh.."Ouh selama ni kau keluat demgan perempuan lain boleh pulak? tak haramlah namenya.. Ape kau sanggup pertahankan dosa yang kau buat entah-entah kau dengan dia dah pernah pun tidur sekatil kan ape kau pikir...." belum sempat Airis menghabiskan kata-katanya Riyadh menampar pipinya.. Airis terkedu..
"kau jaga bahasa kau Airis.." Riyadh memberi amaran...Airis menitiskan air mata..Airis membawa dirinya ke bilik..
'Ahh bodoh!!" makinya dalam hati.terus segala barang yang ada diatas meja soleknya dibaling dan semuanya pecah.
Riyadh dengar akan bunyi kaca yang pecah tersebut.Airis tidal mempedulikan Riyadh lagi dia terus keluar menuju ke kelab malam itu semula...
Malas dia hendak melayan karenah Airis.Malas dah nak fikir ape-ape..'Lantak kaulah kalau kau hilang maruah ke aku dah tak akik peduli lagi dah!' bisik hatinya
***
Airis meneguk dan terus meneguk air kencing syaitan itu.. Memuaskan nafsunya dengan meneguk air kotor tersebut..
Hafiz sudah merancang segala yang jahat untuk Airis.. Airis dia yang punya so, satu jek cara nak dapat Airis dalam tangan...iaitu dengan merampas maruahnya.. Dengan itu Airis akan bercerai dengan suaminya dan berkahwin dengan dirinya..
"Sayang jom ikut i"
"jom kita enjoy!!" balas Airis yang dalam keadaan mabuk..
Riyadh di rumah berasa tak sedap hati seperti sesuatu akan terjadi..Dah pukul berapa Airis tak balik lagi.Makin risau dirinya terhadap Airis..
Gelas yang dipegangnya pecah. Terus dia mencapai kunci keretanya dan menuju ke kelab yang Airis selalu pergi..Tadi dia ade nampak kelab tersebut. Mungking di situlah Airis berada
Sampai sahaja di situ, kelibat Airis bersama seorang lelaki.. Airis sudah terhuyung hayang berjalan memang mabuk pun.. Lelaki tersebut memapah Airis..
Riyadh masih belum mengambil ape-ape tindakan..Dia mengekori mereka berdia sehingga ke hotel dan mereka berdua telah pun masuk ke dalam bilik bernombor 502..
"Ahhhhhhh" Kedengaran Airis menjerit dari dalam..Sedar kagi rupanya dia ni...
"Apa you buat ni Hafiz. Lepaskan I! " Teriak Airis..
"Hahaha..no one cares about your voice..this floor is mine.. Dan you adalah milik i forever..." jelas Hafiz lalu ingin menanggalkan pakaian Airis namun gagal kerana seseorang menendang pintu tersebut.
"Kau nak buat ape dengan isteri aku.?! dia hak aku! hak aku selamanya..." Jerit Riyadh
"Kau sape? Kau tak layak la jado suami dia..!" balas Hafiz kasar dan menumbuk Riyadh..
Riyadh membalas dengan satu sepakan padu di perut Hafiz membuatkan dia senak dan terus tak boleh bangun.
Airis meleraikan pergaduhan mereka dan memeluk Riyadh.
"Kau ok tak ni..Dah dah jom balik..Tulah tak nak ikut Pesan aku..i've called police and they will solve this.." jelas Riyadh.. mereka baru ingin melangkah keluar, polis sudah tiba.. Pihak polis menahan Hafiz dan Hadiz disabit hukuman penjara atau denda
"Kau tunggu! aku balas dendam balik..Watch out!" Jerit Hafiz..
"Tak payah berangan lah masuk je dalam kereta tuh konon sado. Aku tembak kau biar mati bagus tak payah menyusahkan orang Pahal kau ni galah sangat!" marah seorang pegawai polis yang bertugas dengan selamba dan tegas.
"kau serious ke ok?" Soal Riyadh memecahkan kesunyian setelah beberapa minit keretanya meluncur di atas jalan raya..
Airis hanya memandang ke luar tingkap..Sepi tiada jawapan
"Aku tanya dengan tunggul ke apa ni? aku tanya ok ke tak?" Lagi sekali Riyadh bersuara.
Airis memandang wajah Riyadh lalu mengangguk...Airis memegang tangan riyadh..
"Kenapa?" soal Riyadh pelik
"Thanks..sebab selamatkan saya tadi" jelas Airis.
Riyadh hanya mengangguk dan menarik tangannya...
Airis bengang dan mengalihkan wajahnya ke luar tingkap.. Lagi sekali suasana di situ, SEPI!!
YOU ARE READING
Terima Kasih Cinta
Romanceseorang wanita bernama Dhiya Airis Imanina binti Dato' Abtisam yang cantik dan anggun tapi sayang perangai tak serupa tuannya..Kaki club,Kaki botol pun ye.. Riyadh Izzul Haq seorang anak kepada Ustaz Zain Ahmad yang telah diberi didikan teras agama...