BAB 25.

9.4K 209 0
                                    

Sedang asyik membeli belah, seorang lelaki memegang tangan Hana Azzalea a.k.a Victoria 'bengap' yang sering digelarkan oleh Airis satu ketika...Tapi sekarang erm entahlah..

Vic memalingkan badannya dan terkejut.Hafiz Rayhan..

"Ka..kau nak ape?!!" Soal Vic kasar..

"Entahlah..kau macam mane lepas 3 bulan since that 'situation?' huh?" Soal Hafiz dengan mata yang tajam..

"Apa kau nak? Sebab kau lah aku jadi bodoh tau tak!!"Marah Vic

"I don't know but thanks to you i'm free now..i love your body.. Thanks sebab bagi 'malam' terindah dengan aku.." Bisik Hafiz perlahan

"Apa kau nak?"

"tolong aku kalau tak gambar 'malam' aku dengan kau aku sebar ." HAfiz mengugut..

(Flashback)

Victoria melawat Hafiz selepas sehari dia ditahan.Kalau dia nak keluar, dia perlu membayar denda sebanyak 25,000 ringgit tunai..

Victoria menyimpan perasaan terhadap Hafiz Rayhan yang pernah menjadi teman lelaki sahabat baik hidupnya... Kerana perasaannya itu, dia sanggup membebaskan Hafiz dengan membayar denda wang tunai yang telah ditetapkan..

"Thanks Vic" bisik Hafiz..

"Rumah kau kat mana aku hantar" Kata Vic

"Takkan kau dah tak tau rumah aku?"

"Kau kan dah pindah lepas parents kau divorced." jelas vic

"Aku lupa bagitau kau.." Jelas Hafiz kemudiannya dia memberi alamat rumahnya kepada Vic

Sampai sahaja di kediaman Hafiz, Mereka turun..

"Tak nak singgah rumah aku ke? kita minum kejap ke.." Ajak Hafiz..

"Hah tak payahlah kan dah malam tak elok kalau aku dengan kai berdua." Jelas Vic

"No problem la selama ni kau dengan sugar daddy kau relax jek"

"Sekurang-kurangnya orang tua tu tak sentuh aku pun sebenarnya"

"Dah tu?"

"Entahlah..Dia just sponsor aku dengan kemewahan dia tapi dia langsung tak pernah usik aku. Duduk berdua pun tak pernah. Lagipun aku tak rela lah beb" Terang Vic panjang lebar.

"Kalau dengan aku, kau rela tak?" Soal Hafiz menggoda. Vic menjeling..

"Please, aku stress gile ni weh." Pujuk Hafiz..

"Minum boleh but 'that' thing tak boleh..Aku sayang maruah aku still" Jelas Vic..

a liquor can turn into sinner..

Disebabkan arak, Vic mabuk yang berlebihan dan disebabkan itu, Hafiz mengambil kesempatan ke atasnya..

Keesokan pagi Vic tersedar dalam keadaan dirinya dipeluk erat Hafiz.. Tubuh lelaki tersebut ditolak sehingga jatuh..

Hafiz mengadu kesakitan.Vic cepat-cepat mengambil dan memakai bajunya dan segera beredar.

Nasi dah jadi bubur.Tak guna menyesal.Vic menangis sepuas hatinya setelah memberhentikan keretanya di bahu jalan ..

*******

back to reality

"So kau nak tak gambar tu disebarkan?" Soal Hafiz mengugut..

"No..!!" Vic menggeleng..

"By the way, ade lekat ape-ape tak dalam perut kau tu?" Soal Hafiz..

"Yea..2 months." Victoria mengeluh..

Terima Kasih CintaWhere stories live. Discover now