« Έχε χάρη που μένω μακριά»
«Πού σε πάω μανίτσα ;»
«Θα το κόψεις;»
«Καλά , καλά . Πού πάμε;»
Μετά απο μία σιωπηλή διαδρομή έφτασαν κάτω απο το σπίτι της Λυδίας.
«Ευχαριστώ»
«Για τη διαδρομή ; Δεν κάνει τίποτα.»
«Όχι μόνο. Γενικά για σήμερα και συγγνώμη που σε έβγαλα και απο το δρόμο σου»
«Πρώτον, μην το συζητάς ,δουλειά μου είναι και δεύτερον δεν με έβγαλες εκτός δρόμου ,ένα τετράγωνο παρακάτω μένω»
«Καληνύχτα»
«Καληνύχτα»
«...Αυτά τα λίγα που λες....»
«Δηλαδή μου λες ότι ένας κούκλος, ψηλός ,μελαχρινός, μπρατσαράς σε έφερε στο σπίτι σου και δεν του είπες να ανέβει πανω; Έτσι σε μεγάλωσα εγώ;»
«Χέσε μας και εσύ πρωινιάτικα!»
«Χα χα χα εγώ απο ενδιαφέρον το είπα»
«Τέλος πάντων..εσύ πώς τα πας με την υπόθεση του psycho killer;»
«Τι να σου πω...μου τα μασάει..κάτι δεν παει καλά...»
«Δεν σε φοβάμαι εσένα...όλα θα τα βρείς»
Η Ρία, κολλητή φίλη της Λυδίας, είχε σπουδάσει ψυχίατρος και την συγκεκριμένη χρονική περίοδο δούλευε ως σύμβουλος σε μια υπόθεση ενός ψυχωτικού πρώην στρατιωτικού των ειδικών δυνάμεων. Στο παρελθόν είχε κατηγορηθεί για τρομοκρατία, ενώ τώρα ήταν βασικός ύποπτος για προδοσία. Παρ'όλα αυτά δεν του είχαν αποδοθεί σοβαρές κατηγορίες καθώς είχε αποδειχθεί πως έπασχε απο σοβαρές ψυχολογικές διαταραχές και είχε μεταφερθεί στην ψυχιατρική πτέρυγα των φυλακών .Εκεί είχε υποβληθεί σε συνεδρίες με ψυχιάτρους και έπαιρνε συγκεκριμένα φάρμακα για την κατάστασή του. Η Ρία έκανε την πρακτική της πάνω σε αυτή την υπόθεση προσπαθώντας να βρει τα αίτια.
«....»
«Δηλαδή τι εννοείς ,ότι μια γκομενίτσα σε έστειλε έτσι στεγνά παρ'όλο που τη βοήθησες;»
«Όχι ρε μαλάκα δεν το έκανα για αυτό. Δηλαδή εσύ τι θα έκανες αν άκουγες κάποιον να φωνάζει για βοήθεια;»
«Δίκιο έχεις αλλά άστα αυτά τώρα.
Θυμάσαι που λέγαμε ότι μπορεί να είναι 4 οι αρχηγοί του κυκλώματος; Λοιπόν επαληθεύτηκε η πληροφορία και μάλιστα μια ηλίθια στα γραφεία έκανε βλακεία με την κατάθεση και έτσι τα ονόματά μας είναι γνωστά. Χέσε μέσα..αλλά χωρίς πλάκα πρόσεχε γιατί είδες ότι αυτοί οι τύποι δεν παίζουν»
YOU ARE READING
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ...
RomanceΛυδία: Βρισκόταν τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο, ή όχι; Γρηγόρης : Βρισκόταν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή Ρία : Δεν πίστευε ποτέ ότι ήταν δυνατόν να αλλάξει.... αλλά ίσως και να έκανε λάθος Άρης: Δεν πίστευε στις συμπτώσεις μέχρι που την γνώ...