Από πάνω

1.1K 174 23
                                    




Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια της Λυδίας να φτιάξει μια μακαρονάδα, κατάληξε να του σερβίρει ένα πιάτο σουτζουκάκια που είχε στείλει η θεία της.

« Τελικά δεν είναι τόσο άσχημα»

« Επειδή δεν τα έφτιαξα εγώ» αυτοσαρκάστηκε

«Τώρα εξηγούνται όλα»

« Τρώγε ρε και μην μιλάς»

«Καλά, καλά μπορείς να μου δώσεις λίγο ακόμα το τηλέφωνο;»

«Τάσεις φυγής; Πάντως δεν είσαι σε κατάσταση για να φύγεις»

«Θα πώ σε έναν φίλο μου να έρθει να με πάρει με το αυτοκίνητο»

«Ό,τι νομίζεις»

«...»

Πληκτρολόγησε τον αριθμό του Άρη αλλά αυτός μετά από πολλά χτυπήματα δε του απάντησε. Πω το μαλάκα. Τι θα κάνω εγώ τώρα;

«...»

«Τι έγινε;»

«Δεν απατάει»

«Καλά , ξαναπροσπαθείς αργότερα.»

Αφού ο Γρηγόρης τελείωσε το φαγητό του ακούμπησε το πιάτο του στο τραπεζάκι μπροστά από τον καναπέ.

«Με τι ασχολείσαι;»

«Είμαι φωτογράφος, αλλά ασχολούμαι και ερασιτεχνικά με την ζωγραφική.»

«Σοβαρά; Έχεις καμία φωτογραφία να μου δείξεις;»

«Αν μπορείς να σηκωθείς»

«Άσε ρε, είμαι κομάντο εγώ»

«Οκ ρε ράμπο , σήκω τότε. Όχι όμως όπως σε κουβάλησα στον καναπε.»

Εκείνος με έναν μορφασμό σηκώθηκε από τον καναπέ και της έδειξε ότι μπορεί να σταθεί στα πόδια του.

«Έλα πάμε, μην μου μείνεις και στα χέρια.»

«Προχώρα»

Μόλις έφτασαν έξω από το δωμάτιο που είχε τις φωτογραφίες της η Λυδία έβγαλε ένα μικρό κλειδάκι από την τσέπη της και ξεκλείδωσε. Μπήκαν μέσα και εκείνη άνοιξε το κόκκινο φως αποκαλύπτοντας τις δημιουργίες της.

«Σ'αρέσουν;»

«Τι είναι αυτό; Τι κάνεις με τα μοντέλα σου.» Το βλέμμα του Γρηγόρη έπεσε πάνω στις γυμνές φωτογραφίες του πρώην της , του Αλέξη . Τις εποχές πριν τα φτιάξουν του είχε ζητήσει να ποζάρει γυμνός για μία εργασία στη σχολή της.

« Καλά από όλες τις φωτογραφίες εδώ μέσα , εσύ αυτές πρόσεξες;»

«Εγώ φταίω; Ας μη τον κορνιζάριζες, να μην τον έβλεπα»

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ... Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon