Είχαν περάσει μερικά δευτερόλεπτα μετά την αποκάλυψη της σχέσης μεταξύ της Μαρίνας και του Άρη και εκείνη δεν είχε ξεπεράσει ακόμα το σοκ.
-Ρία...είσαι καλά; Εσύ έχεις χλομιάσει. Τη ρώτησε εκείνος.
-Άρη, πήγαινε στο τραπέζι και ερχόμαστε. Τα μπάλωσε η Μαρίνα και αυτός απομακρύνθηκε
Κάτι πάει στραβά...τι σκατά έγινε πάλι σκέφτηκε καθώς πλησίαζε στο τραπέζι.
<...>
-Μαρίνα...συγγνώμη...δεν...δεν ήξερα οτι είναι αδελφός σου. Έπρεπε να το καταλάβω όμως..είστε ίδιοι
-Μην ζητάς συγγνώμη. Ούτε εγώ ήξερα ότι τον ήξερες...που να πάει το μυαλό μου. Κοίτα τι σου είναι οι συμπτώσεις...
-Σε εμένα το λες; Αναφώνησε η Ρία καθώς σκεφτόταν την γνωριμία της με τον Άρη.
-Τι εννοείς;
-Κάτι δικά μου...μη δίνεις σημασία...
-Με τον αδελφό μου τι έχει γίνει;
-Εμμ..καλύτερα θα είναι να πάμε στο τραπέζι..τίποτα το σημαντικό, είπε και έκανε να φύγει αλλά αμέσως ξαναγύρισε στη Μαρίνα
-Σε παρακαλώ...μην του πεις τίποτα...
-Αφού δεν έχει γίνει κάτι σημαντικό. Αστειεύτηκε και η Ρία έμεινε να την κοιτάει χωρίς να ξέρει τι να απαντήσει.
-Μην ανησυχείς δεν θα πω τίποτα
-Σε ευχαριστώ
-Δεν κάνει τι-...
Η Μαρίνα δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την φράση καθώς εκείνη την ώρα άνοιξε η πόρτα του μαγαζιού και μπήκε αυτός...Πόσο καιρό είχε να τον δει...
-Μαρίνα... ,την ξύπνησε η Ρία
-Εμμ...πήγαινε εσύ στο τραπέζι..εε...εγώ πρέπει να πάω στο μπάνιο.
Δεν πρόλαβε να απαντήσει κάτι και η Μαρίνα σχεδόν έτρεξε προς τις τουαλέτες.
<...>
Ο Ηλίας αφού βγήκε έξω απο το μπαρ κατευθύνθηκε προς την μηχανή του και έφυγε. Δεν είχαν περάσει δέκα λεπτά και συνειδητοποίησε οτι είχε ξεχάσει το κινητό του. Όχι ρε πούστη μου... σκέφτηκε και αμέσως έκανε μεταβολή και γύρισε πίσω.
Άνοιξε την πόρτα και απέναντί του είδε την Μαρίνα...Κοκάλωσε στη θέση του όπως και εκείνη...Πόσο καιρό είχε να τη δει...
Έμειναν να κοιτιούνται μέχρι που εκείνη είπε κάτι στη Ρία και εξαφανίστηκε με γρήγορες κινήσεις προς το μπάνιο.
ESTÁS LEYENDO
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ...
RomanceΛυδία: Βρισκόταν τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο, ή όχι; Γρηγόρης : Βρισκόταν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή Ρία : Δεν πίστευε ποτέ ότι ήταν δυνατόν να αλλάξει.... αλλά ίσως και να έκανε λάθος Άρης: Δεν πίστευε στις συμπτώσεις μέχρι που την γνώ...