-Και αν σου πω ότι δεν θέλω να ξαναέρθεις; ,τον ρώτησε δειλά η Λυδία
-Θα συνεχίσω να έρχομαι μέχρι να καταλάβω ότι το εννοείς πραγματικά .
-Γρηγόρη.. προσπάθησε να μιλήσει αλλά την διέκοψε
-Κοίτα Λυδία, ξέρω ότι σε στεναχώρησα πολύ, αλλά θέλω να ξέρεις πως αν ήταν στο χέρι μου δεν θα έφευγα. Σε πήρα τηλέφωνο μόνο μια φορά γιατί έφυγα πολύ βιαστικά. Δεν μπορώ να σου πω κάτι παραπάνω αλλά θέλω να ξέρεις πως δεν είχα άλλη επιλογή.
Και για άλλη μια φορά δεν ήξερε τι έπρεπε να του πει, οπότε απλά κατέβασε το βλέμμα της και περίμενε. Εκείνος της σήκωσε το κεφάλι και την κοίταξε μες τα μάτια
-Πες μου τι θες να κάνω, μίλησε αυτός για ακόμα μια φορά
-Να μην είσαι τόσο μαλάκας θέλω..
Εκείνος απλά γέλασε και της χάρισε ένα ακόμα φιλί . Η Λυδία απλά αφέθηκε στην αγκαλιά του και εκείνος απλά την οδήγησε στο κρεβάτι αφήνοντας τη να πέσει πίσω, και αυτός από πάνω της. Πριν προλάβει η κατάσταση να βγει εκτός ελέγχου εκείνη διέκοψε το φιλί.
-Περίμενε , έχω κάτι να σου δείξω
-Δεν πιστεύω να θες να με σκοτώσεις, αστειεύτηκε ο Γρηγόρης
-Αυτό ακριβώς θα κάνω, ανταπέδωσε η Λυδία
-Να ανησυχώ;
-Πολύ μιλάς, για την ώρα έλα μαζί μου.
-Και η παλιά Λυδία επανήλθε.Αυτή μου αρέσει.
Εκείνος σηκώθηκε από πάνω της και την άφησε να τον οδηγήσει στο δωμάτιο με τις φωτογραφίες της. Ξεκλείδωσε την πόρτα και αμέσως κατάλαβε πως εκεί μέσα δεν υπήρχε τίποτα από ότι είχε δεί την προηγούμενη φορά .Ο χώρος έμοιαζε τόσο διαφορετικός, οι φωτογραφίες που υπήρχαν στον τοίχο αντικαταστάθηκαν από δεκάδες διαφορετικές, που σχημάτιζαν μία σύνθεση που άφηνε τον Γρηγόρη έκπληκτο , η μικρή έχει πραγματικό ταλέντο.
-Είναι υπέροχο , είπε με δέος στη φωνή.
-Ευχαριστώ. Εδώ ήμουν όταν με πήρες, εμφάνιζα τις φωτογραφίες και είχα το μυαλό μου αλλού, τέλος πάντων , θυμόμουν ότι την προηγούμενη φορά σου άρεσε εδώ μέσα οπότε σκέφτηκα να στο δείξω.
-Καλά έκανες. Είναι φοβερό, πώς το έκανες, είναι.. είναι.. δεν έχω λόγια...
- Τι είναι αυτό που σχηματίζουν;
YOU ARE READING
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ...
RomanceΛυδία: Βρισκόταν τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο, ή όχι; Γρηγόρης : Βρισκόταν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή Ρία : Δεν πίστευε ποτέ ότι ήταν δυνατόν να αλλάξει.... αλλά ίσως και να έκανε λάθος Άρης: Δεν πίστευε στις συμπτώσεις μέχρι που την γνώ...