Το παράκανες

617 97 49
                                    

«Τι θα κάνω;» η Λυδία ήταν απελπισμένη. Μιλούσε με τη Ρία στο τηλέφωνο και προσπαθούσαν να βρουν μία λύση για το πρόβλημά της αλλά δεν είχαν ιδέα τι έπρεπε να κάνουν. Η Λυδία δεν είχε φανταστεί ποτέ ότι θα βρισκόταν σε αυτή τη θέση με το Γρηγόρη αλλά εκείνος την είχε αφήσει. Βέβαια είχε πει ότι θα είναι κοντά και θα παρακολουθεί αλλά δεν σήκωνε το κινητό, δεν απαντούσε σε μηνύματα και γενικά δεν επικοινωνούσε μαζί της. Μόνο μία φορά της είχε απαντήσει αλλά το μόνο που της είπε ήταν ότι θα ξέρει αυτός πότε θα είναι έτοιμη η Λυδία να τα ξαναβρούν. ΠΩΣ ΟΜΩΣ;!ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΕΓΩ! Του είχε φωνάξει στο τηλέφωνο μόνο για να πάρει την πιο αόριστη απάντηση που θα μπορούσε να της δώσει Θα ξέρω. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Με αυτά τα λόγια της είχε κλείσει το τηλέφωνο.

«Δε ξέρω ρε Λυδία τι να σου πω» της απάντησε συμπονετικά η φίλη της «έχω προσπαθήσει να ρωτήσω τον Άρη αλλά.... βράχος τίποτα δε λέει!»

«Αστον μωρέ μη τον ανακατεύεις και αυτόν!»

«Ναι, για αυτό δε το έχω πιέσει το θέμα»

«Ωραία, μπορείς να μου πεις τώρα πως θα ξέρει ΑΥΤΌΣ πότε θα είμαι ΕΓΩ έτοιμη;! Δε μου μιλάει καν!ούτε τα τυπικά δε λέμε! Με αγνοεί παντελώς και είναι απαίσιο!χίλιες φορές να αργεί στη δουλειά! Τότε τουλάχιστον μου έστελνε που και που κάποιο μήνυμα!Με έπαιρνε ένα τηλέφωνο!ΚΑΤΙ! ενώ τώρα...»

«Μμμμ... κάτσε να το σκεφτούμε ρε παιδί μου. Δεν είπες ότι θα παρακολουθεί;»

«Ναι, αλλά και πάλι ρε Ρία! Πως θα ξέρει;!»

«Αν τον κατάφερνες να μιλήσετε;»

«ΠΩΣ;! Δεν με δέχεται στο γραφείο και στο σπίτι είναι και η Δανάη και δε θέλω να τη μπλέξω και αυτή! Έτσι και αλλιώς δε ξέρω το πρόγραμμά του οπότε..δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να τον πετύχω!»

«Αν τον έκανες να σου μιλήσει αυτός;»

«ΧΑ! Αυτό και αν είναι αδύνατο!»

«Κάτσε κάτσε γιατί τώρα έχω μια ιδέα»

«Τι ιδέα;»

«Κοίτα μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα ή να τα λύσει όλα»

«Για λέγε και βλέπουμε»

«...»

«Και τι θα κάνεις τώρα;»

«Την έχω αφήσει να σκεφτεί»

«Και πως το βλέπεις;»

«δεν έχω ιδέα!» ο Γρηγόρης πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora