Φαντάσου να ήθελες

1K 154 23
                                    


«Άντε πάμε να καθίσουμε ;» τη ρώτησε ο Γρηγόρης. Χόρευαν εδώ και αρκετή ώρα και πραγματικά είχε κουραστεί να προσπαθεί να την από μακρύνει από τον κάθε μαλάκα που την κοιτούσε και του έσταζαν τα σάλια.

«Έλα ένα τραγούδι ακόμα» τον παρακάλεσε και αυτός έκανε την καρδιά του πέτρα γιατί δεν μπορούσε να την αφήσει μόνη της με κίνδυνο να την πλησιάσει κανείς. Μόλις τελείωσε το τραγούδι , δεν της άφησε περιθώριο να τον ξανα τουμπάρει και την πήρε να κάτσουν στο τραπέζι με όλους τους υπόλοιπους.

«Έλα ρε Λυδία ! Πού είστε τόση ώρα; Δεν σας έχουμε δεί καθόλου.» είπε ο Ηλίας μόλις τους είδε.

«Ε τι να κάνουμε; Εκτός από πολύ ταλαντούχα φωτογράφος είμαι και πολύ καλή χορεύτρια»

«Ναι ξαδερφούλα , ότι πεις» της είπε και του έβγαλε τη γλώσσα ως απάντηση.

«Τέλος πάντων εγώ πρέπει να φύγω» είπε μετά από λίγο ο Ηλίας

«Γιατί ρε Ηλία τόσο νωρίς;» απόρησε η Ρία

«Έχω αύριο το πρωί προπόνηση και πρέπει να ξυπνήσω νωρίς.»

«Και εμένα ποιος θα με πάει σπίτι; Είχες πει ότι θα με γύρναγες»

«Σόρρυ ρε Ρία το ξέχασα»

«Καλά δεν πειράζει, αν είναι θα σε γυρίσω εγώ» είπε ο Άρης και της έκλεισε το μάτι.

«Μα..»

«Ορίστε. Βρέθηκε λύση. Καληνύχτα παιδιά . Τα λέμε» είπε και έφυγε από το μαγαζί , χωρίς να προλάβει εκείνη να απαντήσει

Μετά από αρκετή ώρα είχαν αρχίσει να φεύγουν και οι υπόλοιποι φίλοι των κοριτσιών μέχρι που έμειναν μόνο οι τέσσερις τους.

«Πάω να πάρω άλλο ένα ποτό θέλει κανείς;» είπε η Λυδία και σηκώθηκε από το τραπέζι. Όταν όλοι της έγνεψαν αρνητικά άρχισε να πηγαίνει προς το μπαρ. Αφού έκανε την παραγγελία της και περίμενε να της την ετοιμάσουν ένιωσε ένα χέρι να ακουμπάει την πλάτη της. Για κακή της τύχη όταν γύρισε να δει ποιος είναι ανακάλυψε πως δεν ήταν ο Γρηγόρης, αλλά ένας άλλος άντρας , αρκετά πιο μεγαλόσωμος από αυτή και πολύ μεθυσμένος.

«Τι κάνει μια τόσο όμορφη κοπέλα μόνη της βραδιάτικα;» τη ρώτησε με βλέμμα που μόνο κοινωνικό ενδιαφέρον δεν έδειχνε.

«Εμ δεν είναι μόνη.» ακούστηκε ένας αρκετά εκνευρισμένος Γρηγόρης πίσω από τον άντρα. Εκείνος γύρισε για να δει ποιος μίλησε και η Λυδία δεν πρόλαβε να αντιδράσει όταν ο Γρηγόρης την άρπαξε από τον καρπό και άρχισε να τραβάει προς το τραπέζι .Όταν έφτασαν μπροστά στην Ρία και τον Άρη τους είπε θυμωμένα:

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ... حيث تعيش القصص. اكتشف الآن