«Τι εννοείς 'έχω καθυστέρηση';» ρώτησε τη Ρία, η Λυδία
«Τι να εννοώ ρε Λυδία, πας καλά;»είπε απεγνωσμένα
«Ντάξει ρε παιδί μου σόρρυ!»
«Πόσο καιρό έχεις καθυστέρηση;» μπήκε στη κουβέντα η Μαρίνα που την ένοιαζε περισσότερο το πρακτικό κομμάτι της υπόθεσης και δεν ήταν και τόσο σοκαρισμένη, ή τουλάχιστον έτσι έδειχνε.
«Δεν το είχα προσέξει να σου πω την αλήθεια, σήμερα όμως με έπιασε μία ανακατωσούρα και τότε μου ήρθε. Πρέπει να είναι... δε ξέρω δε ξέρω...»
«Καλά καλά θα το βρούμε αυτό...με την ανακατωσούρα τι έγινε;»
«Τι να γίνει; Ήμουν ξαπλωμένη με τον Άρη και ξαφνικά μου ήρθε και έτρεξα στο μπάνιο»
«Μάλιστα»
«ΤΙ ΜΑΛΙΣΤΑ;!»
«Ε τι να σου πούμε ρε Ρία; Τεστ εγκυμοσύνης έκανες;» το λόγο ξαναπήρε η Μαρίνα και η Ρία της έγνεψε αρνητικά «Πρέπει να κάνεις το ξέρεις έτσι; Αν είσαι όντως έγκυος πρέπει να το μάθεις»
«Το ξέρω...»
«Ρια;»ξεκίνησε η Λυδία
«Ναι;» είπε σκεπτική
«Στη περίπτωση που είσαι έγκυος...» δίστασε για λίγο «χαιρόμαστε ή έχουμε πρόβλημα;»
«Τι της λες και εσύ τώρα ρε Λυδία!» φώναξε η Μαρίνα αλλά η Ρία πήρε ένα ένοχο βλέμμα το οποίο πρόσεξε.
«Δε ξέρω... δε- δε το είχα σκεφτεί...κάτσε να δούμε πρώτα αν είμαι και...»
«Ασ' το τώρα μη το σκέφτεσαι. Πρώτα να βεβαιωθείς και μετά θα τα βρούμε όλα» την καθησύχασε η κολλητή της.
«Πως θα βεβαιωθώ εδώ στην ερημιά, μου λες;»
«Σωστό και αυτό!»
«Αναγκαστικά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να γυρίσουμε πίσω»
«Δίκιο έχει η Λυδία, εδώ δε μπορούμε να κάνουμε κάτι»
«Ωραία θα μου πάει το 3ήμερο»
«Απλά μη το σκέφτεσαι. Και μην ανησυχείς, όλα θα πάνε καλά» για μια ακόμη φορά η Λυδία προσπάθησε να την καθησυχάσει.
«Άντε να ξεχάσεις τέτοιο πράγμα» ειρωνεύτηκε εκείνη και έπιασε το χέρι της Μαρίνας «Σε παρακαλώ μη πεις τίποτα στο αδερφό σου. Είμαι σίγουρη ότι θα φρικάρει και-»
«Τίποτα δε θα του πω, μείνε ήσυχη»
Η Ρία έφυγε από το δωμάτιο και οι άλλες δύο κοπέλες έμειναν μόνες τους.
YOU ARE READING
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ...
RomanceΛυδία: Βρισκόταν τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο, ή όχι; Γρηγόρης : Βρισκόταν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή Ρία : Δεν πίστευε ποτέ ότι ήταν δυνατόν να αλλάξει.... αλλά ίσως και να έκανε λάθος Άρης: Δεν πίστευε στις συμπτώσεις μέχρι που την γνώ...