Το καλό που σου θέλω

664 93 20
                                    

«Γεια σου Κατερίνα» ο Γρηγόρης της άνοιξε τη πόρτα.

«Γειαα» είπε παραξενεμένη «Η Δανάη;» πάντα τον ψιλο φοβόταν και τώρα είχε πάρει ένα περίεργο ύφος που την τρόμαζε

«Κάνει μπάνιο θα έρθει σε λίγο, κάτσε»

«Οκ...» στραβοκατάπιε Ωχ παναγία μου...

«Και για πες» είχε κάτσε απέναντί της «Πώς περάσατε με τη Δανάη τις προάλλες;»

Να τα μας... ξεκινάμε «Εμμ πολύ καλά όπως πάντα»

«Μάλιστα, μάλιστα και τι κάνατε;»

Αμαν... έλα Κατερινάκι τό 'χεις «Να μωρέ, τα γνωστά συζητήσαμε, κάναμε βλακείες, αυτά» είπε διστακτικά «έτσι και αλλιώς ήρθα αργά οπότε...»

«Και πώς και ήρθες; Εννοώ, γιατί τόσο αργά;»

«Εμμ.. τσακώθηκα με τους δικούς μου μωρέ...»

«Περίεργο, η Δανάη μου είπε ότι τσακώθηκες με το αγόρι σου» είχε πάρει ύφος ανακριτή και την είχε φρικάρει

Τι κάνω τώρα;! Fuck. Fuck. Fuck .fuck. fuck. Fuck. Ψυχραιμία, ψυχραιμία ΤΙ ΛΕΩ ΜΩΡΕ;!

Γέλασε λίγο αμήχανα «Εμμ, θα έγινε παρεξήγηση» συνέχισε με το γέλιο « άκου αστεία ιστορία χα χα εμ, τσακώθηκα με το αγόρι μου και επειδή είχα νεύρα, ξέρεις τώρα μωρέ, πήγα σπίτι και το ένα έφερε το άλλο και τσακωθήκαμε με τους δικούς μου και ήρθα...» τα είχε κάνει θάλασσα και το ήξερε.

«Και μου λες ότι τόση ώρα που ήσασταν με τη Δανάη, δεν είχε καταλάβει το λόγο που είχες έρθει;»

«Γρηγόρη, μήπως έχει πάρει τηλέφωνο η Κα-» σταμάτησε τη φράση της όταν μπήκε στο σαλόνι. Η Κατερίνα καθόταν τρομοκρατημένη στον ένα καναπέ και ο Γρηγόρης με ένα ανατριχιαστικό χαμόγελο στον άλλο.

«Πάμε μέσα;» πρότεινε στη φίλη της.

«ΝΑΙ εε εννοώ, ναι και δε πάμε;»

Ενώ έφευγαν τα κορίτσια, ο Γρηγόρης σκεφτόταν Δεν τελειώσαμε...

Η Δανάη μπήκε στο δωμάτιο με τη Κατερίνα και έκλεισε τη πόρτα πίσω της.

«Τι σου είπε;» η Κατερίνα είχε ακόμα την τρομαγμένη έκφραση στο πρόσωπό της.

« Ο αδερφός σου με ΦΡΙΚΑΡΕΙ! Αν δεν ήξερα καλύτερα θα έλεγα ότι διαβάζει το μυαλό!»

«Ωχ... για πες»

«Κατ' αρχήν γιατί του είπες ότι ήρθα γιατί τσακώθηκα με το αγόρι μου, χωρίς να με ενημερώσεις;!»

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ... Where stories live. Discover now