Πόσα παίρνεις κοπελία;

1.2K 201 25
                                    


« ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΑ!» φώναξε καθώς κοπανούσε την πόρτα του αυτοκινήτου . Δε μπορούσε να καταλάβει γιατί αντέδρασε έτσι η κοπέλα ενώ αυτός είχε προσπαθήσει να τη βοηθήσει. Μπήκε εκνευρισμένος στο αμάξι , αλλά δεν ξεκίνησε παρα μόνο όταν είχε πλέον ηρεμίσει. Καθώς οδηγούσε στους άδειους δρόμους της πόλης είδε μια γυναικία φιγούρα και καθώς πλισίαζε αναγνώρισε την κοπέλα που τον είχε νευριάσει νωρίτερα. Τώρα θα δεί.

«Πόσα παίρνεις κοπελία;»

Γυρνάει το κεφάλι της και βλέπει τον τύπο απο πιο πρίν . Γαμώτο,και ήθελα να του ζητήσω και συγγνώμη.

«Δε μας χέζεις λέω γω;»

« Δε μιλάς ωραία όμως, και δε θα πληρωθείς καλά»

«Αγαμίες ; αγαμίες; Τώρα εξηγούνται τα νεύρα.» είπε με ύφος νικήτριας.

Με το που ακούει τα λόγια της εξοργίζεται ακόμα περισσότερο με την συμπεριφορά της, παρ'όλα αυτά δεν κατεβαίνει απο το αμάξι και προσπαθεί να καταπνίξει τον εκνευρισμό του.

«Με τέτοια φάτσα κοπέλα μου ούτε εσύ πρέπει να έχεις μεγάλη πελατεία.» Το είχε βάλει σκοπό να την εκνευρίσει.

«Άντε και γαμήσου»

«Μόνο μαζί σου»

Με το που το άκουσε , αυτή άρχισε να απομακρύνεται απο το αυτοκίνητο σηκώνοντας το μεσαίο δάχτυλο του χεριού της.

Αυτός αποφασισμένος να την εκνευρίσει προχώραγε με το αυτοκίνητο δίπλα της κορνάροντας.

Η Λυδία έχοντας πιάσει πλέον το κόλπο αποφάσισε να κάνει και αυτή παιχνίδι.

Ξαφνικά ο Γρηγόρης βλέπει την κοπέλα να πέφτει στα γόνατα.Στην αρχή δεν κατάλαβε τι είχε συμβεί αλλά αφού είδε πως δεν σηκωνόταν,βγήκε απο το αυτοκίνητο για να δει τι συμβαίνει.Όταν έφτασε δίπλα της ,την είδε να κλαίει.

Αυτή μη μπορώντας πια να συγκρατήσει τα γέλια της,όταν αυτός μπήκε στο οπτικό της πεδίο έσκασε στα γέλια.

«Τελικά είσαι πολύ μαλακισμένο!!!!!!!!»

Γελώντας πλέον με την καρδιά της του λέει :

«Για σκληροπυρηνικός και άγριος εραστής που ξυλοφορτώνει αγνώστους στα σοκάκια είσαι και πολυ ευαισθητούλης».

«Εισαί και για τα σίδερα και για τα μπάζα»

«Μπορεί,αλλά είμαι και γαμώ τους ηθοποιούς» , είπε και συνέχισε να γελάει.Και τότε ήταν που κατάλαβε ότι πια δεν γελούσε μόνη της.Πήγε να της απαντήσει αλλά το κινητό του τον διέκοψε.Το όνομα της αδελφής του εμφανίστηκε στην οθόνη

«Έλα»

«Έλα,έφτασα σπίτι»

«Οκ Δανάη ,τα λέμε»

Μετά απο μερικά δευτερόλεπτα αμηχανίας , η Λυδία σηκώθηκε απο το πεζοδρόμιο.

«Να φεύγω και εγώ.Καληνύχτα Ραπουνζέλ»

«Που θα πας ρε Τζολί μέσα στη μαύρη νύχτα;»

«Βασικά...με λένε Λυδία..»

«Γρηγόρης»

«Τώρα τι να σου πω;Χαρηκα;»

«Παρομοίως.Να σου πω..μιας και το παι΄ζω σήμερα σωτήρας,θες να σε γυρίσω σπίτι;»

«Πρωτο βραδυ και με πηγαίνεις σπίτι;»

«Θα το τραβήξεις για πολυ ακόμα;Γιατί αν συνεχίσεις θα σε αφήσω εδω!»

«Και ποιος σου είπε πως θέλω να έρθω;»

«Ίσως το γεγονός ότι είναι πολυ αργά και δεν υπάρχουν λεωφορία και η λίστα θα μπορούσε να συνεχιστεί για αρκετή ώρα,όποτε θες με σταματάς..βιαστες,ρεμ-»

«Νταξ' νταξ' έρχομαι»

«Έτσι μπράβο το καλό μου το κορίτσι»

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ... Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora