Έπρεπε να το κάνω

752 108 16
                                    


«Τι σκατά έχεις μέσα στο ξεροκέφαλο σου αγόρι μου; Μυαλό πάντως δεν είναι»

«Αμάν ρε Ρία χαλάρωσε λίγο. Άστον να σου εξηγήσει» προσπάθησε να την καθησυχάσει ο Ηλίας.

«ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ! Στα έχω μαζεμένα! Και σε εσένα και στους άλλους 2 τους ήρωες μη χέσω! Άντρες, πήγαν να καθαρίσουν!»

«Πιστεύεις ότι αν σε παίρναμε μαζί θα τα κατάφερνες καλύτερα;» της απάντησε ο Άρης με μια μικρή δόση ειρωνείας

«Γρηγόρη , πάρε τον φίλο σου από δω τώρα γιατί τα νεύρα μου δεν είναι πολύ καλά.»

Αν και η επιθυμία του Άρη να της φέρει αντίρρηση ήταν αρκετά μεγάλη αποφάσισε να της κάνει για μια φορά το χατίρι. Αυτός και ο Γρηγόρης βγήκαν από το σπίτι αφήνοντας την Λυδία και τον Ηλία να προσπαθήσουν να συγκρατήσουν την Ρία από το να ξεκοιλιάσει τον αδελφό της

«Πάντως πολύ σωστό αυτό που έκανε ο Στέφανος. Το λέει η καρδιά του» είπε ο Γρηγόρης

«Με την Ρία για αδελφή προφανώς» απάντησε ο Άρης μέσα από τα δόντια του

«Τι είπες ρε;»

«ότι θέλω λέω. Άντε να τελειώσει η άλλη το κήρυγμα να πάμε να κοιμηθούμε πια»

«..»

Μετά το τηλεφώνημα που δέχτηκε ο Ηλίας στο μπάρ εκείνος, ο Γρηγόρης και ο Άρης κατευθύνθηκαν στο αστυνομικό τμήμα αφήνοντας τη Λυδία να τα βγάλει πέρα με τα νεύρα της φίλης της. Όσο περνούσε η ώρα τα νεύρα της Ρίας κάθε άλλο παρά περνούσαν . Τώρα ο Ηλίας και Λυδία προσπαθούσαν να την ηρεμήσουν όσο η Στέφανος ήταν στο μπάνιο.

«Άσε με να τον δείρω!»

«Ρία είσαι με τα καλά σου;» την ρώτησε έκπληκτος ο ξάδελφος της Λυδίας

«ΤΙ; Ποιος θα το πει ρε στους γονείς μας; Το ξέρει το μαλακισμένο ότι ο μπαμπάς έχει την καρδιά του;»

«ΡΙΑ!ΗΡΕΜΗΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ» φώναξε η Λυδία αφήνοντας του υπόλοιπους 2 άφωνους. Γενικά ήταν κοπέλα ήπιων τόνων οπότε αυτή ήταν μία πλευρά της που κανένας τους δεν είχε ξαναδεί.

«Ο αδελφός σου αν και μερικές φορές βλαμμένο είναι από τα πιο υπεύθυνα παιδιά που ξέρω. ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΕΙΧΕ. ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ. Αν κρίνεις ότι ο λόγος που τον πήγε στο κρατητήριο είναι ανούσιος ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΑ.»

«Έτσι ρε Λυδία χώσε.» ακούστηκε από πίσω της ο Στέφανος

«Εσύ μικρέ φρόνημα γιατί και ΄γω το 'χω μεγάλη απορία.. τι σκατα έγινε;»

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ... Where stories live. Discover now