«ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ!»
«ΤΙ ΛΕΣ;»
«Έχω φταίξει σε πολλά Μαρίνα αλλά αυτή τη φορά όχι και τόσο» χαμήλωσε τους τόνους
«Τι εννοείς;»
«Δεν κάναμε τίποτα κακό! Εσύ το έκανες να φαίνεται έτσι! Σε έπιασαν οι υστερίες σου και μετά περίμενες τι;! Να τρέξω σαν το σκυλάκι να σε παρακαλάω;»
«όχι αλλα-»
«δεν έχει αλλά! Έχω προσπαθήσει πολύ με εσένα! Δοκίμασα τα πάντα! Σε παρακάλεσα, σου έδωσα χρόνο, προσπάθησα να σε κάνω να ζηλέψεις, ήρθα στο σχολείο σου για να δεις ότι νοιάζομαι αλλά εσύ τίποτα! Ήταν η σειρά σου να προσπαθήσεις! Και δεν μιλάμε για τρελή προσπάθεια, ένα τηλεφώνημα... ένα γαμημένο τηλεφώνημα!»
Η Μαρίνα σκεφτόταν, απαριθμούσε όσα είχαν γίνει στο μυαλό της και τελικά κατάλαβε ότι έφταιγε. Όντως έφταιγε και το χειρότερο ήταν ότι εκείνη ακριβώς στιγμή το συνειδητοποίησε. Δεν της είχε περάσει από το μυαλό ότι υπήρχε έστω και μια πιθανότητα να μην έφταιγε αυτός. Είχε φερθεί άκρως εγωιστικά και σοκαρίστηκε από το συμπέρασμα.
«Εγώ φταίω» παραμιλούσε «Σύγγνώμη, έχεις δίκιο. Έπρεπε να είχα τηλεφωνίσει» πήγε να φύγει αλλά εκείνος τη κράτησε
«Που πας;»
«Σε αφήνω ήσυχο» είπε με κατεβασμένο το κεφάλι.
«Και ποίος σου είπε ότι τη θέλω την ησυχία μου;»
«Και τι θες;» πλέον τον κοιτούσε στα μάτια
«Ξέρεις τι θέλω» τη φίλησε και εκείνη ανταποκρίθηκε αμέσως. Μπορεί να μην είχαν περάσει πολλές μέρες από την τελευταία φορά που βρέθηκαν αλλά έμοιαζε με αιώνα. Ο Ήλίας διέκοψε με δυσκολία το φιλί τους για να της πει αυτό που ήθελε εδώ και καιρό.
«Σ' αγαπάω!»
«Μη το λες αυτό!» κρατούσε τα μάτια της κλειστά αλλά ταυτόχρονα ήταν και σοκαρισμένη
«Γιατί;»
«Γιατί αν το πιστέψω, το χάσαμε το παιχνίδι»
«Δε μ'αρέσει να χάνω και το ξέρεις!» έκανε μια παύση « αλλά για αυτή τη φορά θα κάνω μία εξαίρεση» τη φίλησε ξανα και εκείνη γέλασε.
«Σ ' αγαπάω» του είπε μέσα στο φιλί τους και ήταν το μόνο που ήθελε να ακούσει.
«...»
Είχε έρθει η ώρα για τη Ρία να πάει στη βάση για τη συνάντηση με τους υπόλοιπους. Θα έβλεπε τον Άρη και δεν της άρεσε καθόλου. Δεν ήξερε ούτε πως να του φερθεί ούτε πώς να του μιλήσει ωραία ψυχίατρος, να με χαίρεστε
ESTÁS LEYENDO
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ...
RomanceΛυδία: Βρισκόταν τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο, ή όχι; Γρηγόρης : Βρισκόταν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή Ρία : Δεν πίστευε ποτέ ότι ήταν δυνατόν να αλλάξει.... αλλά ίσως και να έκανε λάθος Άρης: Δεν πίστευε στις συμπτώσεις μέχρι που την γνώ...