«Πως είσαι;» ρώτησε τον ξάδερφό της, η Λυδία.
«Όσο καλά μπορώ να είμαι» απάντησε εκείνος και ανασηκώθηκε στο κρεβάτι του. «μίλησες καθόλου με το γιατρό;»
«Εεε ναι και μου είπε οτι αν δε δει τίποτα περίεργο στις εξετάσεις που έκανες χθες, δεν υπάρχει λόγος να μείνεις άλλο εδώ μέσα.»
«Ωραία γιατί δεν αντέχω άλλο.»
«Τα ήθελε ο κώλος σου πάντως. Είσαι ξεροκέφαλος. Δεν την λυπήθηκες έστω και λίγο την-» σταμάτησε απότομα. Είχε ξεχάσει την παράκληση της Μαρίνας να μην μάθει ο Ηλίας οτι είχε περάσει σχεδόν όλο το βράδυ δίπλα του. «εεε τη Ρία, ναι τη Ρία! Ανησύχησε πάρα πολύ!»
«Ξαδερφούλα μην προσπαθείς να τα μπαλώσεις, δε χρειάζεται»
«Τι εννοείς;» τον ρώτησε αμήχανα.
«Ξέρω ότι η Μαρίνα ήταν και εδώ και στον αγώνα. Εκείνη σου είπε να μη μου το πεις;»
«Το ζήτησε απο εμένα και τη Ρία... τί έχει γίνει μεταξύ σας ρε Ηλία;» της είχε πει η κολλητή της βέβαια όλες τις λεπτομέρειες αλλά ήθελε να ακούσει τη δική του πλευρά.
Ο Ηλίας ξάπλωσε πίσω στο μαξιλάρι του.
«Σκατά τα έχω κάνει, αυτό έγινε!»
« όσο σκατά και να τα έχεις κάνει δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Μαρίνα κάθισε δίπλα σου όλη τη νύχτα.»
«Το ξέρω...»
«Πως το ξέρεις;»
«Μου μιλούσε. Δεν σταμάτησε καθόλου. Τη μία με έβριζε και την άλλη μου έλεγε να ξυπνήσω. Ε κάποια στιγμή όντως ξύπνησα αλλά δεν το έδειξα κατευθείαν. Την άφησα να τελειώσει το μονόλογό της αλλά μέχρι να φύγει με είχε ξαναπάρει ο ύπνος.»
«Και τι θα κάνεις τώρα;»
«Τι θα κάνω ρε Λυδία... δε θέλει να με βλέπει!»
«Δεν νομίζω να ισχύει αυτό»
«Της έχω κάνει ζημιά, άστο... πάει πολύ μακριά το πράμα..δε συμμαζεύεται έτσι εύκολα το χάλι.»
«μίλα της τουλάχιστον.»
«Το έχω προσπαθήσει! Πολλές φορές αλλά βράχος.»
«Δεν μου φάνηκε πάντως πολύ απόλυτη όταν σε είδε να πέφτεις κάτω. Εμείς σοκαριστήκαμε και για λίγο κανείς δεν κουνήθηκε απο τη θέση του αλλά όχι εκείνη. Η Μαρίνα αμέσως έτρεξε στην αρένα φωνάζοντας το όνομα σου. Προσπαθούσε μόνη της να σε συνεφέρει και δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ να τη πείσουμε να σε αφήσει στους γιατρούς. Φοβήθηκε για σένα, ότι και αν λέει...»
KAMU SEDANG MEMBACA
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ...
RomansaΛυδία: Βρισκόταν τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο, ή όχι; Γρηγόρης : Βρισκόταν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή Ρία : Δεν πίστευε ποτέ ότι ήταν δυνατόν να αλλάξει.... αλλά ίσως και να έκανε λάθος Άρης: Δεν πίστευε στις συμπτώσεις μέχρι που την γνώ...