Πας στοίχημα;

1.1K 168 21
                                    


Μόλις ξύπνησε, ο Γρηγόρης πήγε να δεί την ώρα στο ρολόι του κομοδίνου αλλά κατάλαβε πως δεν ήταν στο σπίτι του. Τότε θυμήθηκε την προηγούμενη μέρα . Σηκώθηκε από τον καναπέ και προσπάθησε ν καταλάβει αν η Λυδία είχε σηκωθεί. Όταν πέρασε έξω απο το δωμάτιο της η πόρτα ήταν ανοιχτή και είδε ότι εκείνη κοιμότανε απλωμένη στο κρεβάτι. Γέλασε και προχώρησε στο διάδρομο μέχρι που έφτασε στο δωμάτιο με τις φωτογραφίες της. Μπήκε μέσα και παρατήρησε τις φωτογραφίες με περισσότερη προσοχή απο την προηγούμενη μέρα. Καθώς κοιτούσε απορροφημένος ένα άλμπουμ άκουσε τον βήχα της Λυδίας και γύρισε να την κοιτάξει.

«Για κάποιο λόγο ήταν κλειδωμένο αυτό το δωμάτιο, ξέρεις»

«Για την ακρίβεια το είχες ξεχάσει ανοιχτό, αλλά έτσι και αλλιώς μπήκα και χθές.»

«Ναι, όμως χθές δεν θυμάμαι να άνοιξες κανένα άλμπουμ.»

«Συγγνώμη, δεν ήξερα πως δεν ήθελες να τα βλέπει κόσμος.»

«Καλά, έλα να φάμε τίποτα.»

«Οκ»

Αφού έφαγαν πρωίνο ο Γρηγόρης ζήτησε για μια ακόμα φορά το τηλέφωνο για να πάρει τον Άρη.

«....»

«Μμμμ..»

«Έλα ρε μαλάκα..που ήσουν χθές το βράδυ;»

«Να σου πω την αλήθεια δεν πολύ θυμάμαι αλλά θα το συζητήσουμε αργότερα αυτό. Εσύ γιατί με έπαιρνες χθές το βράδυ;»

«Θυμάσαι την υπόθεση που λέγαμε;»

«Γίνεται να το ξεχάσω αυτό;»

«Είχαμε ένα θεματάκι χθές»

«Δηλαδή;»

«Είχα μια μικρή επίσκεψη έξι ατόμων»

«Που είσαι, δεν πιστεύω να σε είδε η Δανάη έτσι!»

«Τι λες ρε ,σιγά μην γυρνούσα σπίτι έτσι»

«Και που είσαι;»

«Θυμάσαι, την κοπελιά απο τις προάλλες;»

«Οχ, μη μου πείς!»

«Σου λέω»

«Δεν πιστεύω να της είπες τίποτα για την υπόθεση!»

«Για μαλάκα με περνάς;»

«Σωστό. Καλά, δώσε μου διεύθυνση για να έρθω να σε πάρω.»

«...»

«Και για πές τι λέγατε για την κοπελιά απο τις προάλλες;»

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz