By the way, Luke is Cody Christian. I made him as Luke when I watched the movie, "The Starving Games" LMAO. Love that movie. Na-inlove ako sa kanya nung nag-volunteer siya sa movie na yun. So I choose him haha XD
P.S.: Enjoy reading, billionaires~
***
Deseree's P.O.V.
"Gusto ko pang mabuhay!"
"Ano bang pinagsasabi mo? Manahimik ka nga diyan!"
Ay? Biglang naging sungit? Napaka-bipolar nito.
"Eh sa gusto ko pang mabuhay! May problema ka ba diyan? Ha? Buhay ko to! At wala kang pakialam!"
"Can you just shut your mouth for at least three minutes? Iyan kasi ang powers mo na nakakasakit ng ulo eh! You are so... Urgh!"
"Psh!" I pouted angrily as I cross my arms and turn my back on him, "Hindi ko naman kasalanan kung bakit nawala tayo sa letseng gubat na to!"
Confused? Play the flashback, Miss A.
Author: Hai~
*FLASHBACK*
He suddenly leaned to my ear, "Don't forget about what you did to me, yesterday,"
Ah. So, parang revenge ba to ang ginawa niya? Well, let's play a game.
"At ano bang pakialam ko diyan? It's not that I was stealing your favorite toy or something," I rolled my eyes.
"You did," I feel him smirking, "It was more than my favorite toy, Deseree,"
Ayan na naman ang puso ko. Yung puso ko na parang sasabog na.
Ano bang ginawa mo sa'kin, Blake? What kind of spell are you putting me into?
"Guys, mag-swimming nalang tayo! Break namin to eh! May susulpot pa!" Cristina rolled her eyes.
Janica sighed and spoke, "Ba't ba kayo nandito?"
Tumingin ang trio sa isa't-isa.
"Swimming?"
"Break?"
"Chilling?"
Sabay na sabi ng tatlo.
Gayle raised an eyebrow, "I smell something fishy,"
Kris snorted, "Obviously, it will smell something fishy because you're in a beach,"
Gayle puts her hands on her waist, still raising her eyebrow. "Excuse me? There's no fish around this area because a two kilometer net is covering the area just to prevent fishes swimming around your butt. Like duh. It's like an expression you need to learn about, idiot," she snapped.
Uh-oh. Gayle is freaking pissed.
He smirked, "Well, Miss So-Called-Who-Knows-There's-No-Fish-Around-This-Area, how do you know?"
"My parents own this,"
Sasagot na sana si Kris pero pinutol ko. "Guys. Magsi-C.R. muna ako ha?"
BINABASA MO ANG
Her Billionaire Boss
Teen Fiction*A QUICK WARNING! I WROTE THIS STORY 6 YEARS AGO AND PLEASE BEAR WITH ALL OF MY JEJEs THROUGHOUT THE 1ST HALF. BUT AS YOU GO ON, YOU CAN SEE HOW MUCH I IMPROVED! ENJOY!* Meet Deseree. A girl who studies at Nanimaku University. She thinks that this s...