ANGEL (zie foto)
Odius vuist bonsde op Felix zijn deur. Hij was een man dus moest mee helpen had Odius gezegt. Ik had Felix de laatste tijd niet meer gezien.Voor het ongeval kon hij niet bij me wegblijven. Nu was alles anders. Nu zat ik opgescheept met die oversekste Odius.
Na enkele minuten is de deur nog steeds niet open. Odius begint geïrriteerd te geraken.
Ik zit op het stenen muurtje rond het huis van Felix. Felix woonde in een grote villa het was een beetje zoals die van Aid... Fleur... Alleen kleiner.
"Verdomme die klojo doet zijn deur gewoon niet open.."bromt Odius.
Met een grijns kijk ik Odius aan. Ik genoot er van als hij geïrriteerd is. Met een ruk draait hij zich om. De blauwe plek die ik gisteren op zijn gezicht had achterstellen siert hem. Denk ik lachend in mezelf.
"Wat sta jij te lachen" gromt hij terwijl zijn ogen me zouden kunnen vermoorden.
Hij draait zich terug om en slaat nogmaals op de deur. Deze keer zo hard dat ze er uit vliegt. Meteen sta ik op en loop ik het huis binnen.
"Felix!"roep ik. Odius volgt me zijn ademhaling is nog steeds zeer laag. "
"Waar the fuck is hij..." Bromt Odius als er geen antwoord komt.
"Jij zoekt beneden ik boven" antwoord ik. Ik loop de trap op. Eenmaal boven dringt de Geur van drank mijn neusgaten binnen.
Ik kijk rond om kapotgeslagen meubels de gang te zien versieren.
"Felix..." Zeg ik stil. Nog steeds geen antwoord.
Ik open de deur van de badkamer en vind er een kapotte spiegel terug en wat toilet spullen die verspreid liggen over de vloer.
De volgende deur die ik open is zijn slaapkamer... Deze kamer kende ik maar al te goed. Het was niet de eerste keer dat ik hier was geweest.
Wanneer de deur volledig is geopend zie ik hoe wodka, rum en andefd sterke drank flessen verspreid lagen.
Het bed in 2 en in de hoek stond Felix. Zijn haar warrig, bloot bovenlijf, bloed dat Van zijn handen druipt en in zijn linker hand een fles whisky.
"Felix?" Vraag ik zachtjes. Met een ruk draait hij zich om.
Een krop schiet in mijn keel en tranen in mijn ogen. Zijn ogen gevuld met tranen en versiert met dikke Wallen en wat Bloed dat uit zijn kaak loopt.
"Angel..."fluisterde hij zachtjes. Meteen liep ik naar hem toe en sloot hem in mijn armen.
Tranen vloeiend over mijn kaken, ik had hem nog nooit zo slecht gezien. Hij Zag er echt van af en inplaats van er over te praten kropte hij het op.
Mijn tranen stroomde over zijn blote bovenlichaam. Zijn armen sloeg hij om me heen en zijn hoofd liet hij rusten op het mijne.
"Felix"gromde een stem achter me. Ik wilde me omdraaien maar Felix hield me tegen. Ik keek omhoog en zag Felix zijn ogen vuurspuwen.
"Wat wil je Odius..." Gromde hij terug.
"Door het bevel van de Luna moeten alle mannen aan de grenzen geplaatst worden! Geen uitzonderingen" zei hij venijnig.
Meteen bij het horen van de grenzen storte Felix zijn wereld weer in. Zijn armen haalde hij rond me weg en hij staarde weer door het raam.
Meteen draaide ik me om naar Odius. Zijn ogen verraadde dat hij het wel leuk vond om Felix zo te zien.
"Verlaat mijn huis..."brengt Felix uit na een lange stilte.
"Oke maar jij komt met ons mee..." Beveelt hij terug. Hij raast me voorbij en grijpt Felix zijn arm stevig vast. Meteen grijpt Felix Odius keel en duwt hem tegen de muur.
"Ik zei verlaat mijn huis..."gromt hij laag. Maar Odius powervolle ogen veranderen niet.
"Pllz Odius ga gewoon..." Zeg ik. Ik wist dat als Odius nu niet weg zou gaan dit niet goed zou komen.
Felix was sterker dan mensen verwachte. Hij was dan ook de enige die ooit met Aiden gevochten had.
Veel mensen zagen hem als een watje en een zachtere versie van Aiden. Iedereen was er dan ook tegen om hem als Alpha te krijgen. Ze onderschatten hem en ik weet dat Odius dit ook doet.
-----
Thnx voor het lezen 😁Ily all 💋
Like? Follow? Comment?
JE LEEST
BLACK
Werewolf2 de deel van de losing your Senses series LEES EERST MINE! Wanneer Aiden voor goed dood is dansen sommigen op zijn graf en anderen gaan dood van verdriet. Het is belangrijk dat Fleur sterk blijft... Voor de roedel... Zo zou Aiden het ook gewild heb...