H24 •jealousy•

1K 86 3
                                    

AIDEN
Met al mijn kracht duwde ik hem hard met zijn voorhoofd tegen de spiegel. De glasscherven vielen naar beneden en sommigen bleven steken in zijn vel. Een schreeuw galmde door de kamer. Ik draaide hem met een ruk om en liet mijn vuisten op zijn gezicht dansen. Bloed stroomde uit zijn neus en zijn oog begon al op te zwellen. Zijn ogen keken verschrikt rond. Hij duwde me met een ruk van hem af en ik vloog tegen de muur aan. Grommend keek hij naar me, beter gezegd naar de muur. Meteen stond ik op en ging ik aan de andere kant van de kamer en hij sloeg tegen de muur aan. Zijn vuist maakte er een gat in. Meteen draaide hij zich om en gromde kwaad: "waar ben je lafaard" Ik verplaatste me naar zijn zijkant en fluisterde in zijn oor: "Boe!" Meteen ging ik aan de andere kant van hem staan terwijl hij in het niets stond te boxen. Hard sloeg ik hem in zijn zij. En hij viel op zijn knieën. Meteen sloeg ik hem weer hard in zijn gezicht. En hij viel nu met zijn bovenlichaam ook op de grond. Met nog een slag sloeg ik hem knock-out. De deur vloog open en daar stond Fleur. In haar ogen nog fonkelende tranen. Haar ogen waren net diamanten die me aanstaarden. Haar lange zwarte haren zaten in een prachtige Messy bun en ze droeg haar lang bmth T-shirt die net haar ondergoed verborg. Haar prachtige tattoos, die prachtige tekeningen die allemaal herinneringen voorstelden, die haar lichaam sierde. En dan nog haar mark... Het liet me trillen. Ze was prachtig. Zo prachtig en nog steeds van mij. "Alsjeblieft stop..."snikte ze toen ze hem zag liggen. Het brak mijn hart nog meer op mijn kleine prinses te zien Wenen. Ze stond helemaal te beven en ademde onrustig. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar tegen me aan. Ze legde haar arm om mijn nek en hield mijn T-shirt stevig vast. "Alsjeblieft blijf... " snikt ze. Voorzichtig laat ik haar wat loser en ik kijk haar verward aan. Waarom wil ze mij? Ze heeft hem. Hij is zo veel beter. "Waarom?Ik doe je alleen maar zeer..." Zei ik terwijl mijn stem oversloeg en ik me sterk probeer te houden. "Ik hou van je Aiden... Ik hou zo veel van je..." Antwoord ze terwijl de diamanten die over haar kaken lopen zich vermenigvuldigen. Ik voel mij ogen waterig worden en ook de eerste traan zoekt zijn weg naar beneden. Wanneer ze de traan ziet komt er zacht een glimlach op haar gezicht. Haar hand veegt hem weg en haar duim blijft op mijn kaak. Voorzichtig breng ik haar dichter en onze neuzen raken en niet veel later ook onze lippen. De vonken spatten er van af.

REBEL
Her kraken van een tak deed me ontwaken en bijna viel ik uit de boom. Wanneer mijn ogen eindelijk het licht gewoon waren zag ik hem. Zijn zwarte gedaante zat recht voor me. "Goeiemorgen" zei hij vermaakt en voor ik het door had duwde hij een spuit in mijn arm. Zwarte vlekken versperde mijn zicht en mijn spieren verdwenen. Ik voelde hoe hij me op nam en uit de boom sprong. Op top tempo begon hij te lopen. En dat was het laatste dat ik me herinner voor het helemaal donker werd.
-----------
Thnx voor het lezennn!
We zitten al aan 6duizend!
Bedankt!

Ily all 💋

Like?comment?follow?

BLACKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu