GIO
Ik duw haar de kamer binnen en mijn hoofd gaat meteen naar de bron van de geweldige geur.Ik kijk recht in de ogen van 1 van de jongens. Meteen verdwijnt mijn glimlach.
Hij kijkt terug. Ik werd wild en zijn ogen wisselen tussen zwart en bruin.
Hij was prachtig, zijn bruine haar zat perfect.
Maar ik wou het niet en haalde mijn ogen van hem af. Het kon niet."Wat is er zoon?" Vraagt vader die zijn hand op mijn schouder legt terwijl ik naar de grond kijk. "Niks.." Verzeker ik hem en ik kijk weer op.
Ik negeer de jongen.
REBEL
Ik word de kamer binnen geduwd door gio. Meteen zie ik Spencer en ik wil op hem aflopen maar ik word vastgegrepen door Brent.Zijn zachte handen houden strak mijn heupen vast.
Spencer begint kwaad te grommen waardoor hij een stamp krijgt van 1 van de bewakers.
Zijn ogen kijken me gebroken aan en tranen ontstonden in mijn ogen.
Ik voel brents adem in mijn nek en voorzichtig haalt hij mijn haar van mijn schouder.
Zijn adem geeft me kippenvel."Zie je vuile vlooienbal ze is van mij" roept hij naar spencer.
Meteen verberg ik de beet weer maar het was al te laat. "Nee" gromt spencer zo luid dat het hele gebouw davert. Hij rukt zich los en vliegt naar Brent.
Hij duwt hel tegen de muur, zo hard dat de stenen beginnen te brokkelen.
Darius leid de bewakers af en gio blijft naar de grond staren.
Spencers vuist bewerkt met volle kracht Brent zijn gezicht. "Stop alsjeblieft stop!" Schreeuw ik.
Ik wil hem helpen maar ik kan niet bewegen.
"Help hem zoon" schreeuwt de oude man tegen Gio maar hij blijft stokstijf staan.
Een laatste slag raakt brents gezicht en Spencer laat hem los. Hij zakt in elkaar op de grond.
Spencer draait zich om. Zijn ogen pik zwart en wild. Zijn haren in de war, bloed over zijn hele gezicht. Hij zag er niet uit als de man waar ik van hielt maar als een monster.
"Waarom"brult hij in mijn gezicht terwijl tranen zijn gezicht wassen. "Waarom! Ik hield van je" roept hij nog luider.
"Eerst met die fucker en dan met hem, ik had je nooit mogen vertrouwen" schreeuwt hij terwijl hij naar Darius wijst.
Op een seconde tijd word hij hard tegen de grond geduwd.
Gio bevindt zich op hem.Ik haast me naar Brent die nog steeds op de grond ligt.
Gio's handen zitten rond spencers nek. Maar met al zijn kracht duwt spencer zijn vuist in zijn gezicht.
Meteen draaien de rollen om en Spencer zit op gio. Hij verandert maar voor hij de tijd had om zijn tanden in Gio te plaatsen vliegt Darius zijn bruine wolf op hem.
Zijn tanden zinken diep in spencer en pijnkreten weerklinken.
Darius stopt niet. Zijn tanden gaan dieper en dieper. Tot het plots stopt.Tranen stromen als rivieren over mijn kaken. Hij was dood.Darius verandert en draait zich om. Zijn ogen staren naar de grond.
Iedereen is stil en kijkt naar hen. Het voelt alsof mijn wereld in elkaar zakt. "Het Spijt me..." Zegt hij stil Terwijl hij mijn richting uit kijkt zonder me aan te kijken.
Zijn hoofd draait weer terug voor Darius staat Gio. Hij kijkt Darius ongelovig aan. Darius kijkt naar hem en als antwoord loopt gio de zaal uit.
Alles voor mijn ogen is troebel door de tranen. Zacht voel ik iemands armen om me heen gaan. Tintelingen gaan door mijn lichaam maar het helpt niet.
Hij trekt me op zijn schoot en ik voel zijn adem weer in mijn nek. "Shhh..." Probeert hij me te stillen terwijl zijn armen me dichter trekken.
--------
Thnx voor het lezen!
Sorry voor de late update 😐Ily all 💋
Like?comment?follow?
JE LEEST
BLACK
Werewolf2 de deel van de losing your Senses series LEES EERST MINE! Wanneer Aiden voor goed dood is dansen sommigen op zijn graf en anderen gaan dood van verdriet. Het is belangrijk dat Fleur sterk blijft... Voor de roedel... Zo zou Aiden het ook gewild heb...