LUKE
Ik nam plaats op mijn stoel in de arena. De plaats naast me was leeg. Normaal zat Hannah hier en nu zou Fleur er moeten zitten. Maar ik wil niet dat ze het ziet, zeker nu nog niet.
Ik kijk rond in de Alpha. Dan valt het me op. Er is geen spoor van Darius, Spencer of hoe noemt ze ook al weer? Rebel?
Voor ik nog meer vragen kan stellen worden de 2 weerwolven de arena binnengeduwd. De trompetten starten en het publiek word wild.
De ene jongen is iets van in de 20 en flink gespierd en lang. Hij heeft blond/bruin haar en het zit een kuif en vond het leuk om in de spotlights te staan. De andere tja dat was wat anders.
Hij was lang, had bruin wild gekruld haar, hij had niet veel spieren en wou hier zo snel mogelijk weg.
Dit gevecht was al beslist voor het begonnen was.
De gespierde man gooide de andere tegen de grond en nam hem daarna weer op om tegen de rand van de piste te gooien.
Hij veranderde in een bruine wolf en liep op de lange jongen af en enkele seconden later vulden schreeuwen en bloed de arena.
Iedereen begon wild te juichen. De jongen werd van het lichaam getrokken en uit de piste gehaald.
Mijn ogen starten weer rond te gaan in de arena. Nog steeds geen spoor.
Ik liep de arena uit en zag Alex. "Waar is mijn fucking beta" bromde ik. "Darius is al 3 dagen niet meer gezien, Alpha" antwoorde hij onderdanig.
Ik haalde mijn hand door mijn haar. "En mijn onder-beta? Is die ook verdwenen!" Grom ik. Hij knikt.
Geïrriteerd sla ik met mijn vuist in een muur. "Jij bent de nieuwe beta! Tot er een spoor is van de oude." Brom ik terwijl ik me terug naar mijn villa beweeg.
Ik gooi de deur open en gooi ze met een deur ook weer dicht. "Je lijkt op hem" hoor ik plots. Feducia komt uit de living.
"Wie?" Brom ik terug. "Vader.."
Kwaad duw ik haar tegen de muur. "Waag het om dat nog eens te zeggen" brom ik door mijn tanden door.
"Luke!" Roept Fleur. Meteen besef ik weer wat ik doe en ik laat haar gaan.
Ik zet een paar stappen naar achter. "Sorry" mompel ik terwijl ik mijn armen om Fleurs middel sla en haar dichter trek. Mijn wolf word wild.
"Ga naar je kamer" gromt mijn wolf naar Feducia. Ze merkt het en gehoorzaamt.
Mijn ogen onderzoeken elke cm van haar mooie gezicht. Mijn wolf gromt zachtjes en ik zie in haar ogen dat haar wolf probeert over te nemen.
Ik neem haar op en ze slaat haar benen om me heen. Ik breng haar naar de tafel en zet haar daar op neer.
Ik breng mijn gezicht dichter en onze lippen raken elkaar.
Voorzichtige plaats ik ze op haar lippen. Ik ga van haar mond naar haar nek naar haar borst.
Ik neem de onderkant van haat T-shirt vast en trek hem omhoog. Haar handen gaan onder mijn T-shirt en wrijven over mijn gespierde lichaam. Mijn wolf zou haar kleren gewoon van haar af rukken.
Ik deed mijn T-shirt uit en haar handen bewogen zich over mijn bovenlichaam.
Mijn ogen gingen over haar lichaam en bleven hangen bij de mark plaats.
Je kon dat van Aiden nog zien. Mijn wolf begon kwaad te grommen en geschrokken trok ze haar handen terug.
"Rustig het is goed" verzekerde ik haar terwijl ik haat handen weer op mijn lichaam plaatste.Mijn vingers gingen naar het mark en ze volgde elke beweging. Voorzichtig lied ik ze over het mark glijden. Zacht kreunde ze. "Doe het. Ik ben van jou" kreunde ze zachtjes. Haar ogen waren zwart het was haar wolf die prate.
Maar zo een voorstel kon mijn wolf niet afslaan. Voorzichtig bracht ik mijn tanden naar de plaats. Ze raakten het zachtjes om er zich dan hard in te zetten.
Luid schreeuwde ze maar terwijl kreunde ze ook van genot. Het voelde heerlijk. Ze was nu echt van mij.
Alhoewel technisch gezien nog niet. Want het matings proces gaat nog Verder.
"Ik hou van je." Fluisterde ik nadat ik mijn tanden uit haar haalde.
Ik veeg voorzichtig het bloed dat over haar wonde loopt weg. Maar enkele straaltjes maken haar bh vuil."Misschien moeten we die dan maar uit doen" plaag ik. Een grijns verschijnt op haar mooie gezicht en ze trekt me hard naar haar toe waarna ze me hartstochtelijk kust.
Mijn vingers bewegen zich naar haar bh en prutsen aan het slotje.
-----------
Thnx voor het lezenIly all 💋
Like? Comment? Follow?
JE LEEST
BLACK
Werewolf2 de deel van de losing your Senses series LEES EERST MINE! Wanneer Aiden voor goed dood is dansen sommigen op zijn graf en anderen gaan dood van verdriet. Het is belangrijk dat Fleur sterk blijft... Voor de roedel... Zo zou Aiden het ook gewild heb...