H3 •leader of the broken hearts•

1.5K 114 2
                                    

ANGEL
"Wat is er hond? Ben je kwaad?"gromt Odius gemeen. Zijn grijns word breder.

Ik zie hoe Felix zijn woede in probeert te houden. Maar een lage onheilspellende grom vibreert wel in zijn borst.

"Komaan show me... Laat hem er uit hond" zegt Odius geamuseerd. Meteen nadat het laatste woord uit Odius zijn mond kwam beukt Felix met zijn vuist een gat in de muur juist naast Odius hoofd.

Felix laat Odius los en deze beland op de grond. Gij draait zich met zijn rug naar hem toe en begint hevig en zwaar te ademen.

Zijn vuisten spannen op en laten weer los. Dit doet hij herhalend. Trillingen doen zijn lichaam beven en zijn ogen switchten heel de tijd van kleur.

"Sta op lafaard.."gromt hij naar Odius. Het was niet Felix zijn normale grom. Zijn wolf was baas.

Als Odius nog steeds niet rechtstaat draait hij zich om en beveelt: "sta op... En vecht!"

In zijn stem herkende ik iets dat Aiden ook had. Dat gevoel alsof een alpha tegen je sprak overviel je en ik zag dat Odius het ook voelde.

FLEUR
Een zacht klopje op mijn deur trok mijn aandacht. "Kom binnen..."

De deur ging open en daar stond Andy. Zijn nieuwsgierige ogen gluurde binnen.

Wanneer hij me zag zitten kwam hij op me aflopen. Zijn armen sloeg hij om me heen.

"De roedel heeft u nodig Luna" zei hij zachtjes. "Stop! Ik heet Fleur! Ik ben geen Luna ..."antwoorde ik geïrriteerd.

Ik sloeg zijn armen van me af. "De roedel wacht op u op het marktplein.." Ging hij door en hij verliet de kamer.

Ik liep naar mijn spiegel en werkte mijn make-up nog wat bij. Hierna liep ik het huis uit.

Met lood in de schoenen kroop ik op het podium. Iedereen was er behalve Felix, Odius en angel.

Feducia stond naast me en gaf me een knuffel. Ik staarde naar alle benieuwde hoofden.

Wanneer Feducia aan haar speech begint. Staar ik naar het volk. Het was niet meer de strijdvaardige en gemene roedel. Ze hadden geen leider meer.

Ik wist wel dat Feducia haar roedel goed bestuurde maar ze hadden nood aan een sterk en kordaat persoon. En dan plots vormde zich een doorgang in het midden van het publiek.

Felix, angel en Odius. Baande zich een weg naar het podium. Felix was zijn zelfzekere zelf weer. En dit wekte een kleine glimlach op mijn gezicht op. Hij leek veel op zijn broer.

De gedachten kwamen weer naar boven. En dan stormde Feducia het podium af.

"Odius!"zei ze bezorgt. Mijn ogen fixeerde hen op Odius. Een blauw oog en een bloedende lip sierde zijn gezicht.

Angel en Felix kropen het podium op. Stomverbaasd keek ik hen aan. Felix knipoogde vriendelijk naar mij.

Angel begon de speech: "beste roedel! We zijn hier vandaag allemaal bijeen geroepen om iets te vieren." De roedel keek hun hoopvol en nieuwsgierig aan.

Ik had ze nog nooit met zoveel hoop in hun ogen gezien.

Felix zette een stap vooruit. "Het word tijd dat we weer een echte leider hebben! We kunnen niet zo doordoen zoals we nu bezig zijn! Wij hebben nood aan een strenge sterke leider!"

"Ja!"riep de roedel luid terug. "Hierbij kondig ik aan dat de echte volbloed het overneemt! En twijfel niet aan zijn krachten! Het bewijs staat daar!" Riep angel uit en ze wees naar Odius die kwaad maar toch onderdanig terug gromde.

De roedel keek geschokt naar Odius en terug naar Felix. Ze hadden Felix nooit als een vechter gezien.

"En wat met de Luna!" Riep iemand uit de roedel. Meteen keek ik naar de persoon het was Andy. Had ik het niet gedacht.

"Fleur blijft de Luna" antwoord Felix koeltjes terug. Na deze laatste woorden word de roedel wild van blijdschap.

Felix beent naar me toe en neemt mijn hand. "Ik ga jou beschermen net zoals ik dat al eerder heb gedaan..." Zei hij zachtjes.

Tranen vormde zich in mijn ogen doordat de herinneringen weer boven kwamen. Mijn ogen verplaatste zich van onze handen naar zijn hoofd.

Toen hij mijn tranen zag trokken de alpha ogen weer weg en zijn handen namen mijn hoofd vast.

Zijn ogen zochten in demijne en keken ze onbegrijpelijk aan om dan de woorden uit te spreken: "ik mis hem ook,.."

Na deze woorden sloeg ik mijn armen om hem heen en liet ik mijn tranen in zijn trui absorberen.

Zijn armen sloeg hij ook beschermend om mij heen. "Alles komt goed... Je bent veilig..."fluisterde hij.
-------------
Thnx voor het lezennnnn ☺️

Ily all 💋

Like? Follow? Comment?

BLACKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu