REBEL
De vonken vlogen er van af terwijl hij me bleef kussen.
Het schrapen van een keel doet Brent van me afspringen en geschrokken ga ik overeind zitten en kijk ik naar de deur.
Gio (zie foto) was binnen gekomen en keek ons geamuseerd aan.
"Ik kom pressies op het verkeerde moment" grijnsde hij.
Sissend antwoorde Brent: "wat wil je..."
"Rustig kleine..." Spotte hij. "Er zijn gasten.." Zei hij terwijl hij grijnzend naar mij keek.
Meteen snapte ik weer naar de realiteit en ik kon alleen nog maar aan Spencer denken.
Brent gaf me voor ik kon weg trekken een kus en liep de deur uit.
Ik volgde hem maar een maal aan de deur duwde Gio me weer naar binnen.
"Waar denken we heen te gaan schoonheid" grijnst hij.
Geïrriteerd kijk ik hem aan en ik duw hem tegen de muur aan.
"Rustig meid, je wil toch niet dat ik deze gebruik." Grijnst hij nog breder terwijl hij een mes mer Wolfsbane uit zijn mauw in zijn hand laat zaken.
Brut draai ik me om en voor ik de kamer kan instappen draait hij me weer om.
Zijn ogen inspecteren me.
"Wat wil je..." Sis ik tussen mijn tanden door."Waarom zou zo een schoonheid voor Brent kiezen als je de hotte broer kan krijgen" zegt hij met zijn lage stem die elke vrouw kippenvel bezorgt.
Zijn handen plaatst hij op mijn heupen.
Ik voel het mes door zijn mouwen en durf me niet te bewegen.Maar wanneer hij dichter komt trap ik hard met mijn knie in zijn edele delen en snel de kamer in waarna ik er met alle kracht voor ga staan.
"Godverdomme vuile slet..." Bromt hij luid.
Enkele seconden later bonkt hij hard tegen de deur aan. Maar ik beweeg niet. Ik blijf voor de deur staan wachtend op hulp.SPENCER
Ik zit met mijn knieën op de koude marmeren vloer. Achter ons staan 2 bloedzuigers, links van me zit Darius op dezelfde positie. Alleen ziet hij er uit alsof hij elk moment in zijn broek kan doen.
We waren verast door hen in het bos. Ik haat vampieren. De deur slaat open en een oudere man met de jongen vanwie de geur afkomstig is komen binnen.
Zonder dat ik er controle over heb grom ik naar hem.
Ik krijg een harde stamp in mijn rug van 1 van de bewakers als teken dat ik moest zwijgen.
De jongen slaat traag zijn ogen op me.
Haar geur is zo sterk bij hem."Niet veel wolven zijn zo dom om hun op ons terrein te wagen..." Begint de oude man terwijl hij ons grondig bekijkt.
"Hmm een beta en een onder beta, niet slecht." Grijnst hij naar de soldaten.
"We weten wat jullie willen maar we hadden toch gedacht day jullie slimmer zouden zijn-" voor de oude man kan door praten onderbreekt de jongen hem.
"Ze behoort bij mij, ze heeft toegestaan dat ik haar bloed dronk. Nie-"meteen sprong ik recht en ik greep de jongen bij zijn keel en slingerde hem door de ruimte.
Darius deed hetzelfde bij 1 van de bewakers.
"Mijn rebel zou nooit zo iets doen"grom ik in zijn gezicht waardoor hij alleen maar begint te lachen.
Ik word hard aan mijn armen vast gegrepen en terug naar mijn plaats gebracht.
"Laat gio het meisje halen.." Beveelt de jongen aan 1 van de soldaten.
GIO
Hard bons ik op de deur.
Tot ik plots voetstappen hoor. Iemand liep door de gangen.Enkele seconden later was Hans er.
"Je moet het meisje naar de zaal brengen..." Zegt hij.Ik kijk hem aan alsof hij me het onmogelijke vraagt.
Hans klopt al op de deur en zegt als een gentleman: "mvr. Brent vraagt naar u."
Ik hoor hoe ze stopt met op de deur te leunen en Hans opent de deur.
"Gio zal u er brengen mvr." Zei hij beleeft.
Ik greep haar arm vast en sleurde haat mee door de hallen naar de zaal.
En hoe dichter ik in de buurt van de zaal kwam hoe sterker de verleiderlijke en zalige geur was.
Een geur zo omschrijfbaar zoet en sterk.
De geur waar je zo op verlieft word.
-------
Thnx voor het lezen.Wat zou er gebeuren?
Ily all 💋
Like?follow?comment?
JE LEEST
BLACK
Hombres Lobo2 de deel van de losing your Senses series LEES EERST MINE! Wanneer Aiden voor goed dood is dansen sommigen op zijn graf en anderen gaan dood van verdriet. Het is belangrijk dat Fleur sterk blijft... Voor de roedel... Zo zou Aiden het ook gewild heb...