H30 •other side•

938 78 0
                                    

RICHEIRA
"Wat wil je" gromt hij kwaad terwijl hij me tegen een muur duwt. "Ik wil mijn broer zien"zeg ik met een kraak in mijn stem.

FLEUR
Ik hoorde de deur beneden open gaan en meteen klom Luke het bed waardoor ik  ook overeind ging zitten.

Toen de geur van de mensen die binnen waren gekomen mijn neusgaten in schoot herkende ik ze.

Alex en Richeira

Nog voor Luke aan de deur was was ik hem al uit.

"Fleur?!"hoor ik hel nog zeggen maar ik ben al te druk met de trap af te lopen.

Hij zit vlak achter mij.
Ik sla af in de gang van zijn kantoor.

En dan zie ik het. Alex houd Richeira stevig tegen de muur gedrukt.

Zonder na te denken gooi ik hem van haar af en hij vliegt tegen de muur.

Richeiras ogen kijken me verast aan. "Fleur!" Roept ze enthousiast. Meteen grijp ik haar vast in een stevige knuffel.

Ik voel hoe Luke ongemakkelijk word wanneer hij haar naam hoort.

Ik laat haar los en kijk hel vreemd aan. Hij kijkt terug maar ontwijkt de blik van Richeira.

Grommend verlaat Alex het huis en ik, Luke en Richeira blijven over.

"Luke..." Zegt Richeira voorzichtig en stil.

Zijn hoofd gaat traag en met een gebroken blik naar Richeira.

Meteen vliegt ze op hem af en knuffelt hem. Tranen rollen over haar kaken.

Luke blijft roerloos staan. Hij kijkt naar me. Ik kan de pijn in zijn ogen lezen.

Hoe kennen ze elkaar zo goed?

REBEL

Ik verplaatse me over de verwelkte bloemen.

Ze deden al veel minder pijn.

Mijn Hand is op het glas geplaatst. Ik herinner me de laatste beelden van mijn moeder nog steeds.

Ik hoorde hoe de deur achter me weer opende maar reageerde niet.

"Rebel?" Hoorde ik Brent zeggen. Ik reageer opnieuw niet.

Ik kan horen hoe hij dichter komt.

Tranen zitten in mijn ogen door het beeld van mijn moeders bebloede gezicht.

Wanneer hij het merkt slaat hij zijn armen om me.

Ik laat mijn tranen in zijn trui lopen.

"Het spijt me.." Zegt hij zacht terwijl hij mijn haren streelt.

Voorzichtig kijk ik op. Zijn mooie rode ogen kijken terug en er gebeurde iets raar in me.

Alsof ik het zelf niet was.

Ik bewoog mijn gezicht dichter naar hem en verschrikt keek hij me aan maar daarna ontspande hij en enkele seconden later voelde ik hoe zijn koude maar zachte lippen demijne raakten.

Ik trok niet terug. Het voelde verkeert maar aan de andere kant ook goed.

BRENT

Ik haalde mijn lippen van de hare. Het was de beste kus die ik ooit had gehad.

Wanneer ze voorzichtig haar ogen opent zijn ze rood.

Haar vampieren kant was boven gekomen.

Voorzichtig gooide ze haar haar over 1 schouder en ontblote haar nek.

Ik zag meteen hoe het bloed door haar aders vloeide. Ik hoorde elke slag van haar hart.

"Ik wil dat je mijn bloed drinkt." Zei ze alsof het niets was.

Geschrokken keek ik haar aan. Wou ze dit echt? Maar aan haar blik te zien was ze zeker.

Traag maar zeker bewoog ik me naar haar nek.

Mijn hoektanden gleden over het gladde oppervlak en zonder waarschuwing duwde ik ze er in.

Haar heerlijke bloed prikkelde mijn smaakpapillen.

Ze genoot er van.

REBEL

Het deed even zeer maar nu voelde het zo goed.

Ik voelde me wel slapper worden maar het liet mijn hele lichaam tintelen.

Ik genoot van elke seconde.

Hij haalde zijn hoektanden er weer uit en even werd ik duizelig maar hij had me stevig vast.

Zijn ogen stonden vol lust en waren nog donkerder rood dan normaal.

Hij duwde me op het bed en voor ik het door had boog hij zich over me heen en onze lippen vonden elkaar weer.

Ik opende mijn mond en ik voelde zijn tong naar binnen komen.

Met mijn tong kon ik zijn hoektanden voelen en ik proefde mijn bloed.

Hij stopte de kus en ik deed het bloed in mijn mondhoeken weg.

Voorzichtig en liefdevol begon hij kusjes over mijn lichaam te plaatsen.

Hij begon aan mijn oor, naar mijn nek, naar mijn borst.

Plots waren alle gedachten van Spencer uit mijn hoofd.

---------------
Thnx voor het lezen.

Ily all 💋

Like?comment? Follow?

BLACKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu